Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvem er lei av internett hastighen sin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en 4 megg linje fra cox. se Cox . Tror jeg har en 5-600 k ut. Ekstremt stabilt og raskt. Laster ned med en hastighet på ca 550 k. Meget fornøyd. De har mange rare regler her borte. Har dog ikke hatt noen problemer med selskapet ennå. Driver ikke på med fildeling.

 

Edit: Sjekk prisen på siden jeg linket til!

Endret av butare
Lenke til kommentar
Jeg sitter på 2mbit/256kbit fra bluecom.. inn hastigheten er helt topp, ut hastigheten er tragisk..

Nå har det lokale kabelselskapet her begynt å tilby 2048/1024 for 499,- mnd.. og jeg har bindingstid med BC til mai neste år eller no !!!!

Hvilket selskap er dette? :)

www.fskabel.net .. veldig lokalt tror jeg.. eller kanskje avi as ikke er det.. har ikke giddi å lese noe om de

Endret av moshpit
Lenke til kommentar
Har telenor Avidi 750\150 blir nok snart en oppgradering til 1250\250 er dritt lei 90kb\s ned og 19kb\s opp off blir bedre med 152kb\s ned og 32kb\s opp

 

CanalDigital har vel overtatt kabel-internetten greiene til Telenor Avidi?

 

Uansett, har samme..lurer på å slenge på en hundrings til i måneden å få 1250/256..evt 750/750

Lenke til kommentar

Heime har eg Telenor 702/128 - og den suger. Det er hastigheit nok til å lese aviser, legge ut små dokumenter (td. html) på nettet, men er håplaus til andre ting, som nedlasting.

409kr/mnd er altfor mykje for den linja.

 

Sitter med 100/100 på jobb, og syns den er nett fin, så lenge ingen andre bruker den.

 

[edit]100/100Mbit altså.. -og klarer å tyne 12MB/s ut av den. 12,5 er vel teoretisk maks.. (100/8=12,5)[/edit]

Endret av nmedaas
Lenke til kommentar

sitter på 1024/256 frå upc nå

 

downloaden er treig, men det verste er uploaden som er ein SKANDALE!!!

 

Herregud å reise frå 10mbit upload til lusne 256kbit upload er det samme som å amputere både armer og bein. Kan ikkje gjøre ein dritt nesten.

 

Sitte på remote desktop med bare 256 upload er jo nesten heilt håpløst.

Beste delen er at eg deler denne linja med 10 stykker........

 

Hadde nokon ijallefall levert adsl her eg bur...

Lenke til kommentar
Alltid like frustrerende og irriterende å se ADSL-brukere som klager.

kunne ikke vært mer enig. men jeg har 2Mbit/256kbps fra telenor og syns uploaden kunne vært høyre. men "HEI"....om jeg hadde lyst på 2/2 så hadde jeg vel handla catch/NGT sin 2Mbit sdsl? cant be wurse than that?....

 

Så ikke klag, og heller bestill det dere har behov for/råd til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...