Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg mistet broren min(egentlig halvbror,men jeg kaller det broren min)tidligere idag. Han tok sitt eget liv... Jeg forstår det ikke...

Først: Kondolerer. That sucks big time.

second: Okay. Dette kommer til å virke helt ufølsomt, men uansett hva det var som fikk han til å gjøre det så plager det han ikke lenger nå.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_XI

AAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!! Jeg er så utrolig lei av mareritt!!! Er det så vanskelig for dem å holde seg unna? Tydeligvis. Jeg klikker snart. Faen ta dem.

Lenke til kommentar
Gjest vil-ha-sommerferie

ahh.. har endelig møtt en kjempegrei vennine igjen etter ti år.. og begynte å snakke med henne på msn, men nå virker det som om hun driter i meg ;_; hun svarer meg ikke lenger når jeg prøver å snakke med henne.. kan henne hun synes jeg plager henne eller noe, men hun er liksom aldri på heller.. uff jeg har blitt skikkelig deppa

Lenke til kommentar
Jeg er fortsatt der jeg var for to år siden. Søvnløs, forbannet, naiv og redd. I tillegg er jeg fattig.

Join the club.

 

Forøvrig så depper jeg fordi jeg har under 3K på kontoen og skylder nærmere 7K sånn i løpende utgifter. Og jeg har ingen å skylde på enn meg selv. Litt over 3K av det er til fattern som jeg liksom må omgåes og greier. Suger så heftig. Jeg klarer absolutt ingenting for tida. Jeg lurer på å skrive han et brev (klarer ikke si det det face2face) og fortelle han at jeg rett og slett har driti meg så kraftig ut som bare jeg av alle klarer. Jeg er så lei meg. Er det noe som er mulig å fucke opp så kan du banne på at jeg klarer det. JEg feiler over alt virker det som. Faktisk så er det den ene tingen jeg klarer. Jeger en mester på å feile.

 

PS: Du kan legge til at jeg er paranoid og et angstfylt aspeløv.

 

 

 

 

PPS: Sorry. Ikke meningen å "overgå" deg. Feiler visst med å skrive i denne tråden også

Endret av Lars
Lenke til kommentar

I dag har fattern ringt to ganger og snakka til meg på msn to ganger. Jeg har bare ignorert han. Jeg veit ikke hva jeg skal si. Han veit jeg har brukt penger på ting jeg ikke trenger for han har sett ordrene. Faen jeg er så teit.

Føler bare for å få tak i noe god dop og gi faen i alt for tida. Gud så godt det hadde vært med en liner meth nå. Eller en liten stripe cola. Da hadde jeg ringt han opp og klart og forklare det på en måte som var helt naturlig. Det beste selvtillitspulveret du kan tenke deg. Jeg hadde tilogmed kunnet sett meg i speilet uten å ha lyst til å slå inn hodet mitt med en slegge fordi jeg er så forbanna stygg.

 

Og som ikke alt det andre var nok så klarte jeg ikke gå på dps forrige fredag. Føler ikek det har hjulpet meg en millimeter. Har ny time neste mandag da. Aner ikke hva jeg skal si som grunn til at jeg ikke kom forrige gang. Sannheten er jo bare at jeg er en forbanna feiging.

Lenke til kommentar
Gjest SCORNED

Jeg savner eksen. Jeg savner det vi hadde. Jeg savner den hun var. Ikke den hun er i dag. Jeg veit det ikke hadde fungert. Men jeg savner den hun var og den jeg var. Og jeg veit det er urettferdig mot henne jeg er sammen med nå, men jeg klarer ikke bli kvitt tanken på henne. Vi hadde det så godt. Så lenge det varte hvertfall. Jeg frykter jeg aldri får det samme igjen. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Bare må få det ut. Jeg savner deg. Den du var. Jeg drømmer om deg stadigvekk. Dama mi spør meg om hva jeg drømte noen ganger når vi står opp. Jeg kan ikke svare. For det er deg jeg drømte om. Det vi hadde. Familien vår. Vi var kanskje ikke hollywood-lykkelige, men vi hadde det bra. Kommer jeg noen gang til å ha det igjen? Jeg vet ikke. Det var ikke bare din skyld. Det var min skyld også. Jeg tror ikke det kunne endt anderledes. Jeg bare ønsker det hadde gjort det. Og det får meg til å få dårlig samvittighet ovenfor hun jeg er sammen med. For jeg er glad i henne. Virkelig. Men du var min første. Man får bare na v dem. Jeg klarer ikke gi meg hen slik jeg gjorde med deg en gang til. Du tok så mye fra meg. Du brukte meg. Du manipulerte meg. Så hvorfor forsvinner du ikke fra tankene mine? Du var utro. Jeg gav deg alt jeg hadde og litt til. Så svek jeg deg. Ikke slik du svek me. Jeg var aldri utro. Det kunne jeg aldri gjort. Men likevel. Jeg ødela det vi hadde. Eller var det allerede ødelagt? Jeg vet ikke lenger. Husker ikke. Vet ikke om jeg vil huske. Kanskje jeg bare velger å huske de tingene jeg har lyst til og glemmer resten.

Fire år og du har fremdeles taket på meg. Jeg kan fremdeles se den jenta jeg forelsket meg i deg. Dypt der inne. Det er mye som har skjedd. Du gjemmer henne dypt. Men jeg ser henne glimte til innimellom. Men jeg kan ikke lenger tro. Den delen har du tatt fra meg. Du har tatt fra meg evnen til å se det beste i folk. Jeg er kanskje mer realistisk nå. Men jeg skulle ønske jeg var naiv igjen. Jeg skulle ønske jeg kunne falle for dine knep. Dine metoder. Jeg skulle ønske jeg kunne falle for noens metoder. Jeg tror jeg har mistet evnen til å stole på noen. Du kommer nok aldri til å lese dette. Men jeg vil si det likevel. Du tok en stor del av meg. Jeg vet ikke om jeg noen gang klarer å fylle hullet du etterlot.

Lenke til kommentar
I dag har fattern ringt to ganger og snakka til meg på msn to ganger. Jeg har bare ignorert han. Jeg veit ikke hva jeg skal si. Han veit jeg har brukt penger på ting jeg ikke trenger for han har sett ordrene. Faen jeg er så teit.

Føler bare for å få tak i noe god dop og gi faen i alt for tida. Gud så godt det hadde vært med en liner meth nå. Eller en liten stripe cola. Da hadde jeg ringt han opp og klart og forklare det på en måte som var helt naturlig. Det beste selvtillitspulveret du kan tenke deg. Jeg hadde tilogmed kunnet sett meg i speilet uten å ha lyst til å slå inn hodet mitt med en slegge fordi jeg er så forbanna stygg.

 

Og som ikke alt det andre var nok så klarte jeg ikke gå på dps forrige fredag. Føler ikek det har hjulpet meg en millimeter. Har ny time neste mandag da. Aner ikke hva jeg skal si som grunn til at jeg ikke kom forrige gang. Sannheten er jo bare at jeg er en forbanna feiging.

 

 

Ja, finnes ikke noe bedre middel imot selvtilliten der og da....men når nedturen kommer så er det like jævlig igjen og kanskje verre.

Du er ikke feig, du prøver og få orden på livet ditt. Noe som tar tid og på veien så gjør man feil. Det betyr ikke at du er en feiging og en som ikke får til noe.

Bare ikke putt i deg noe som du vil angre på dagen etter, du har kommet for langt for det.

 

Stor kompis-hug

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...