Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om jeg orker mer...

 

Jeg snakket nettopp med mamma på telefonen, og det virker som om hele familien raser sammen... og jeg som trodde det gikk så bra! Pappa har begynt å drikke igjen, stefaren min er gått tilbake til sine voldelige tendenser, søskenbarnet mitt har prøvd for ørtende gang å ta livet av seg... jeg er så redd! Jeg er så redd for at noe skal skje og jeg er ikke der. Mamma stakkar, sitter hjemme helt alene og er så nedfor... og jeg kan ikke gjøre annet enn å gi henne trøst på telefonen. Hun fortalte meg at hun satt og tenkte for seg selv i går, og at hun kom til tanken om at hun ikke ville leve mer. Hva skal jeg gjøre? Jeg er så redd... jeg sitter fast i jævla Tyskland og kan bare sitte her og håpe at stefaren min ikke kaster henne ned trappa eller noe når han kommer hjem.

Jeg vet ikke om jeg orker dettte mer...

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om jeg orker mer...

 

Jeg snakket nettopp med mamma på telefonen, og det virker som om hele familien raser sammen... og jeg som trodde det gikk så bra! Pappa har begynt å drikke igjen, stefaren min er gått tilbake til sine voldelige tendenser, søskenbarnet mitt har prøvd for ørtende gang å ta livet av seg... jeg er så redd! Jeg er så redd for at noe skal skje og jeg er ikke der. Mamma stakkar, sitter hjemme helt alene og er så nedfor... og jeg kan ikke gjøre annet enn å gi henne trøst på telefonen. Hun fortalte meg at hun satt og tenkte for seg selv i går, og at hun kom til tanken om at hun ikke ville leve mer. Hva skal jeg gjøre? Jeg er så redd... jeg sitter fast i jævla Tyskland og kan bare sitte her og håpe at stefaren min ikke kaster henne ned trappa eller noe når han kommer hjem.

Jeg vet ikke om jeg orker dettte mer...

 

Huff, dette hørtes ikke bra ut =/

Vet ikke helt hva jeg skal si.. har ikke opplevd lignende før, men om du vil kan du sende en pm :)

Jeg håper alt ordner seg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har vurdert å ringe de flere ganger, men når man er helt nede så orker man ikke begynne å søke rundt etter nr, og det virker bare skummelt å ringe til et random menneske og sitte å gråte i telefonen. Så da er det enklere å bare ringe til noen man stoler på og som har tid til å høre på, men kunne kanskje vært greit å "avlaste" vedkommende litt.

Lenke til kommentar
Faen. Faen. Faen.

 

Jeg liker ikke badevekten.

 

Alt er galt.

 

Hvordan skal jeg klare å fylle ut det enorme skjemaet når jeg er i slikt humør?

 

:(

 

Men du kan jo ikke forvente at badevekten skal vise høyere vekt uten at du spiser/trener. Trenger ikke fylle ut hele skjemaet på et blunk.

 

Har ikke sett noen konkrete ting for hva som skjer med deg framover, hva slags plan har de lagt for deg?

Lenke til kommentar
Oppover + få ett kosthold som ikke er like smalt som ett hårstrå.

Er vel ikke verre en å spise mye kalorier og fett? Høres lett ut, men vet det ikke er det. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men var selv meget slank en periode i tenårene, det er noen år siden nå :wee: Det er det siden jeg var slank også. Tro meg, det kommer.

 

Det viktigste er om du ønsker dette selv.

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Oppover + få ett kosthold som ikke er like smalt som ett hårstrå.

Er vel ikke verre en å spise mye kalorier og fett? Høres lett ut, men vet det ikke er det. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men var selv meget slank en periode i tenårene, det er noen år siden nå :wee: Det er det siden jeg var slank også. Tro meg, det kommer.

Nå har Jann-Ove diverse spiseproblemer, da, så å begrunne det med at det er noe som noen er i ungdomstida blir helt feil. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...