Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør missionet til Sam Jackson (politimannen) der du kaster molotovs inni en bygning. Du vil måtte redde en dame, og hun blir damen din. Stikk bort til hun (hun er det røde hjertet på kartet) og der er det 2-player muligheter.

Skrevet (endret)

Fikk spillet idager storfornøyd :D

Jeg har no ihverfall ikke venta forgjeves :thumbup:

Edit: Post nummer 100 :w00t:

Endret av CHB3
Skrevet
hi hi...scora 3 ganger på kjæresten i dag :D

en kamerat var her, dette spillet er jammen kult på multiplayer eller hva?

Eh...

Ikke for å gå helt inn i detaljene her men forstod jeg dette rett

Inne i spillet kan du få en kjæreste og hun kan du score på, og det er veldig kult å gjøre i multiplayer sammen med en kamerat :ermm:

Skrevet
hi hi...scora 3 ganger på kjæresten i dag :D

en kamerat var her, dette spillet er jammen kult på multiplayer eller hva?

Eh...

Ikke for å gå helt inn i detaljene her men forstod jeg dette rett

Inne i spillet kan du få en kjæreste og hun kan du score på, og det er veldig kult å gjøre i multiplayer sammen med en kamerat :ermm:

:dontgetit: Håper han ikke mente det jeg tror han mente. :dontgetit:

Skrevet (endret)

leste her for litt siden (i dette forumet) at det var IGN eller noe som hadde spurt rockstar om det gikk an å frakte biler på lastebiler uten at bilene man frakter detter av - som de gjorde i Vice city. (tenker på sånne lastebiler som er laget for å nettopp frakte biler) - og rockstar sa at de hadde en overraskelse akkuratt på dette punktet - noen som har funnet ut akkuratt dette. (jeg har ikke) :(

Endret av ReSSaA
Skrevet

vet noen hvor jeg kan finne pilot-skole??har blitt ferdig med alle skolene unntatt pilot-skolen fordi jeg ikke kan finne den..

Skrevet
vet noen hvor jeg kan finne pilot-skole??har blitt ferdig med alle skolene unntatt pilot-skolen fordi jeg ikke kan finne den..

fått alle byene da? fikk pilot skolen i stad etter jeg har tatt over den gamle flystripa ute i ørkenen. Du skal kjøpe den på tredje oppdrag for han freaken fra fbi eller CIA eller hva han er. (markert som "T" på kartet.) Ett av oppdragene da blir rett og slett å få flyserfikatet. ;)

BTW - digger å fly private jet :thumbup:

Skrevet (endret)

Ååhh, jeg skulle ønske jeg hadde PS2!! Men gidder ikke kjøpe det bare pga San Andreas! :cry:

EDIT: Vet noen når det kommer til PC?

Endret av Nicklas
Skrevet
leste her for litt siden (i dette forumet) at det var IGN eller noe som hadde spurt rockstar om det gikk an å frakte biler på lastebiler uten at bilene man frakter detter av - som de gjorde i Vice city. (tenker på sånne lastebiler som er laget for å nettopp frakte biler) - og rockstar sa at de hadde en overraskelse akkuratt på dette punktet - noen som har funnet ut akkuratt dette. (jeg har ikke) :(

Jeg mener nå at biler holder seg oppå vogntog og sånt, hvis du har lagt merke til i det ene "big smoke" oppdraget, kommer det et vogntog, fullstappa med biler etter deg

Skrevet
Ååhh, jeg skulle ønske jeg hadde PS2!! Men gidder ikke kjøpe det bare pga San Andreas! :cry:

Jaaa, slutten av september! Hvis du leter på forumet vil du se at dusinvis flere har spurt om det samme :mad:

Skrevet
Ååhh, jeg skulle ønske jeg hadde PS2!! Men gidder ikke kjøpe det bare pga San Andreas!  :cry:

Jaaa, slutten av september! Hvis du leter på forumet vil du se at dusinvis flere har spurt om det samme :mad:

:blush:

Skrevet
Sitter fast på danse oppdraget jeg.. kjipt og ikke komme seg videre..

trasig oppdrag synes jeg

Det er da kakestykke? bare å time litt riktig, det, så går nå det fint.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...