Gå til innhold

kallenavn te msn


figure_02

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+891234
Hvordan får navnet man spesifiserte til å stå på "send en direktemelding"-menyen? Nå får jeg opp det navnet jeg vil ha når jeg åpner hovedvinduet, men på "send en direktemelding" står bare mailadressen.

Ser man det, ser man det. Dette fikset biffen: Åpne Messenger -> Kontakter -> Administrer kontakter -> Vis kontakter etter -> Vis navn.

 

Edit: Blah, nei. Da ble bare de "morsomme" MSN-navnene vist. Noen som vet hvordan man fikser det?

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vil helst ikke se følgende når jeg snakker med noen:

 

Bønnien :D FIKK TORSK PÅ 3,5KG :D :D :D NY DAME, ELSKER DEG SANDRA BEATE (L)(L)(L) :D :D :D

 

OMFG! *kjenne seg så igjen*

 

Her er navnene til noen av folka jeg må takle på MSN:

 

Seff, Me Ørjan!| Nå du klokke en amd duron 800 mhz te 1,33 då e du gode...i

 

Corny| jaja, hehe tenke nok på og kjøpe msi men et et billig!!!!:S:( håbe eg får lov:D;(

 

Ørjan|Why kill your self without any reason?|hw.no /overklokking.no sine sider pleier og være nede for tiden?

 

Ingar | Linedancebølgen går og går, for det er linedance-år i år (8)

 

(*)AnAnAs(*) It's Like Taking Me To The Top Of The Highest Mountain, Showing Me The World,And Saying: This Is What You Can't Have

 

funkY • Padt • Alex • voff voff (&) (&) • Sommerferie =D • fått meg dvd-brenner :p

 

skarpeste kniven i tredje skuff fra venstre// say up jump the boogie to the rythm of the boogie the beat, now what you hear is..

 

Til de det gjelder: MSN-nicket er ikke noen jævla chattekanal!

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Innstaller Messenger Plus! (ikke svar JA på spørsmål om sponsorprogram under innstallasjonen) og start MSN. Nå ser du en ny meny på tittellinjen kalt "Plus!", gå inne der og klikk "Innstillinger". Gå inn på "Kontaktliste" og "Tilpassede Kontaktnavn", har kan du bestemme et eget navn på hver kontakt, og velge om dette navnet også skal brukes i samtalevinduet.

 

Lykke til!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...