Gå til innhold

TEST: Vi anskaffer en super-PC: Del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tipper nok at priser i hverfall passere 50 k

 

Sjekk handlevognen min!!

 

Super-PC - priser

 

 

Edit: "Forresten hadde Dahle en public produktguide-handlevogn før hvor det stod at summen på PCen var rett over 60 000 :O (Jeg syns å huske at prisen på skjermen da var litt høyere enn bare 12K også tho :S)"

 

Ja denne, men den er ikke helt lik med den i artikkelen.

Endret av KS
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne være vinner av denne pcen hvis den blir loddet ut!

 

Egentlig synes jeg det er rart at det ikke er kommet 10 poster der folk anbefaler andre kabinett eller komponenter! :roll:

 

Jeg kunne ikke valgt bedre selv, tror jeg! Men pengboka mi stopper på 17 tusen uten skjerm, så da kan jeg ikke matche den pcen jaffal. :thumbdown:

 

 

Godt valg, unge her Dahle

Lenke til kommentar
Og viktigst av alt, Øyvind, om det er du som eier denne da. Hvor bor du? (Komme på besøk en natt) ;)

Skulle ikke forundre meg om eieren har råd til alarm med tilknytning til alarmselskap når han har råd til en slik PC. Jeg tror uansett ikke at det er særlig lurt å gjøre seg til tyv, hverken for denne, Skrik, eller de pengene som lå i den banken i stavanger...

 

Om alt likevel skulle gå galt så regner jeg med at eieren har en innboforsikring son dekker PC. (Som om ikke alle innboforsikringer skulle dekke slikt vanlig innbo)

Lenke til kommentar

ang dvdbrenner, tror man heller kjøper 3500A i stedet for 3500 fordi 3500A støtter bitsetting noe som øker kompitabiliteten på brente plater betraktelig. benq 1620 støtter også dette samt 1600

 

Håper jeg ikke driter på leggen nå, men ellers en knall artikkel. Hvor kom pengene fra? det var som om all sparing fra ti år tilbake ble brukt på en superpc :p

 

Ett ord, WOW :dribble:

Lenke til kommentar

Gleder meg mest til "utskjelling" av kassen begynner jeg.

De hadde visstnok litt problemer med den. Kjølingen og luft sirkulasjonen skal ha vært et "issue"

 

Har selv bygget Pcen min i den kassen, og skjønner ikke hva problemet var.

Kassen er nyyyyyydelig å bygge i, idle temp og full load på cpu og mb er helt grei.

 

men men, mulig det er noe helt spesielt med den Pcen og de komponentene. (les AMD)

 

V ;)

 

edit: leif

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Først må jeg få gratulere med en skikkelig killer maskin og en svært interessant artikkel !

 

 

Til slutt kjører vi systemet gjennom en runde tester, slik at du får et inntrykk av hvor bra ytelse dagens "high-end"-PC-er kan tilby.

 

Hint: Ser ikke ut til at har "testet" med Folding@Home foreløpig, men jeg regner med du kommer meget sterkt etterhvert med dette vidunderet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...