Gå til innhold

Medal of Honor: Pacific Assault demo kommer idag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Må vel si meg enig i at den demoen var vel kort. men jeg synes spillet virker meget bra.

Grafikk og lyd er absolutt tilfredsstillende. Dessuten synes jeg det var action fra ende til annen. Blir kanskje ikke like intensivt i fullversjonen, men dette lover godt.

blir vel like fantastisk som de andre spillene...

scripted action som aldri tar slutt, halleluja.

Lenke til kommentar
Hva vil scripting si ?  :dontgetit:

Scripting ; At det på forhånd er bestemt ka som vil skje i spillet når du kommer til ett vist punkt eller gjør en spesial ting i spillet--> altså det samme vil skje hver bidige gang du spiller spillet :yes:

Deja Vù?

Har en merkelig følelse av at dette spørsmålet er nevnt før i denne tråden, eller i det minste i en annen tråd som omhandler dette spillet... :hmm:

Creepy! :ermm:

Lenke til kommentar
Hva vil scripting si ?  :dontgetit:

Scripting ; At det på forhånd er bestemt ka som vil skje i spillet når du kommer til ett vist punkt eller gjør en spesial ting i spillet--> altså det samme vil skje hver bidige gang du spiller spillet :yes:

Scriptet AI f. eks vil si at folkene i spillet ikke har mye intelligens til å tenke selv med, men bruker forhåndsprogrammerte waypoints som bestemmer hvor de skal gå. Dermed går de og gjør samme bevegelsene hver gang.

 

Er så lei av dette, derfor ser jeg frem til Brothers in Arms og Stalker. Operation Flashpoint sin AI var for det meste ikke scriptet, værtfall ikke i kamper. Veldig bra spill av den grunn.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
[iC' date=22/09/2004 : 19:00]
jeg husker første gang jeg spilte MoH AA..  :love: første WW2 spillet jeg prøvde, syns det var så sjukt bra.. :)

Ja, jeg spilte første gang MoH:AA på PC'n til en kompis, og mappet jeg prøvde, var Omaha Beach!

Jeg ble frelst ved første øyeblikk! :love:

Amen der broder!! Var så innmari paraleller til Saving Private Ryan....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...