Gå til innhold

Medal of Honor: Pacific Assault demo kommer idag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det skal ikkje være noko Call of Duty med oppussing heller. det har ingenting med CoD å gjere.

Tror litt av problemet ligger her. PA prøver å være CoD og BiA. MoH har aldri vært noe om lagspill eller "realisme". Det har vært artig.

 

Her virker det som om de prøver å legge inn hver "feature" som de andre skytespillene har/kommer med. Det har ikke lyktes synes jeg.

Lenke til kommentar
Skuffende. Slettes ikke noen Call of Duty med oppussing.

det skal ikkje være noko Call of Duty med oppussing heller. det har ingenting med CoD å gjere.

Men mye dårligere enn forventet spør du meg , Call of duty med en liten oppussing...

 

Var ikke jeg som dro frem sammenligningen. Bare konstaterte i liket med deg at det ikke kunne sammenlignes med det. Les hele threaden før du poster.

Lenke til kommentar
Virket bra dette. Selv om det tok en veldig brå slutt. Vanvittig bra å stå der med luftvernet. Tror dette kommer til å bli et bra spill.

Synes det luftvernet man bruker på slutten av demoen var vanvittig latterlig. Man skal liksom knuse 15-20 japanske fly på noen minutter.

Ja.. det skal da være litt vanskelig og da :roll:

Lenke til kommentar
Virket bra dette. Selv om det tok en veldig brå slutt. Vanvittig bra å stå der med luftvernet. Tror dette kommer til å bli et bra spill.

Synes det luftvernet man bruker på slutten av demoen var vanvittig latterlig. Man skal liksom knuse 15-20 japanske fly på noen minutter.

Ja.. det skal da være litt vanskelig og da :roll:

Akkurat dette er typisk MOH. Der det er en flott liten MG, der kommer det også ALLTID 10+ Tyskere/Japser :tease: Men ja litt kjedelig at en man kan skute ned XXX med fly sånn trutt å ofte :w00t: hehe!

Lenke til kommentar
gudfaren til WW2 fps, er enten Hidden & dangerous 1. eller Day of defeat.

Eh, eller det første Medal of honor til PSX?

 

EDIT: Angående MoH: PA...

Jeg hadde aldri trodd at det kom til å bli noe annet enn et gjennom-guidet spill fra start til stopp...

Jeg så et interview med en av de bak MoH:PA, og han sa at spilet kom til å bli annerledes for HVER gang man spilte det!

 

:!: Jammen sa jeg smør! :!:

Spilte demo'en noen ganger, og hver gang visste jeg hvor de kom...

Så jeg plasserte en granat der hvor jeg visste de kom, boom, gå videre...

Så var det dette med flyene da...

Jeg må få lov til å si LOL!

Hvor tåpelig var nå det?! Det kom alltid et US fly som skulle lette, og etter det kom to Japanske fly etter...

 

Og på den filmen mente han fyren at det flyet som kræsja inn i tårnet IKKE var scriptet!

 

Skal man :!: eller :cry: av slikt?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=05/09/2004 : 20:31]
gudfaren til WW2 fps, er enten Hidden & dangerous 1. eller Day of defeat.

Eh, eller det første Medal of honor til PSX?

 

EDIT: Angående MoH: PA...

Jeg hadde aldri trodd at det kom til å bli noe annet enn et gjennom-guidet spill fra start til stopp...

Jeg så et interview med en av de bak MoH:PA, og han sa at spilet kom til å bli annerledes for HVER gang man spilte det!

 

:!: Jammen sa jeg smør! :!:

Spilte demo'en noen ganger, og hver gang visste jeg hvor de kom...

Så jeg plasserte en granat der hvor jeg visste de kom, boom, gå videre...

Så var det dette med flyene da...

Jeg må få lov til å si LOL!

Hvor tåpelig var nå det?! Det kom alltid et US fly som skulle lette, og etter det kom to Japanske fly etter...

 

Og på den filmen mente han fyren at det flyet som kræsja inn i tårnet IKKE var scriptet!

 

Skal man :!: eller :cry: av slikt?

Såg den filmen eg også, of det var nettop denne som gjord emeg så gira på spillet. Eg hadde jo fryktet dette me en middmådig AI åsånn.Men dette som han fyren sa virket jo ganske stilig1 Men LOL at de kan si noe sånt til oss spillfans, spezz når det viser seg å ikkje vere sant. Nå kan jo dette hende var tilfellet bare i denne demoen(Tviler) og at de kansje har mekket sammen en vettug AI til spillet kommer ut :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...