Gå til innhold

Medal of Honor: Pacific Assault demo kommer idag?


Anbefalte innlegg

Jeg har nå lastet ned og installert MOHPA, men når jeg skal spille så kommer denne meldingen opp:

Programmet kan ikke starte fordi d3d9.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt

Jeg har prøvd og installere det på nytt flere ganger, men den samme meldingen kommer opp hver gang :hrm:

Noen som hvet hva jeg skal gjøre?? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå lastet ned og installert MOHPA, men når jeg skal spille så kommer denne meldingen opp:
Programmet kan ikke starte fordi d3d9.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt

Jeg har prøvd og installere det på nytt flere ganger, men den samme meldingen kommer opp hver gang :hrm:

Noen som hvet hva jeg skal gjøre?? :hmm:

prøv å legg inn directx9 på nytt.

Lenke til kommentar
Skal den ende rett etter at noen brøler "fighters! low over the trees" for jeg dør der hver gang på grunn av et fly som skyter meg i filler og alt blir grått mens jeg ser medicen prøve og redde meg.

 

Jaja, kommer nok til å kjøpe det når det blir billig

Nei, du skal knerte dem, og etterpå ta noen bombere!

Etter du har klart det (kort tid etter) Vil du høre kameratene dine juble, og en slik "helte-musikk" vil høres...

Lenke til kommentar

syntes demoen var konge jeg, kort ja, og har aldri likt MOH sin tendens til at man alltid tar en eller annen svær kanon og skyter ned alt mulig rart.

 

Men jeg syntes det er døds bra at man nå jobber litt mer med lag-kameratene dine, selv om jeg syntes at lag kommando systemet trenger litt finpussing, såvel som A.I, men alt-i-alt så syntes jeg det virker lovende!

Lenke til kommentar
syntes demoen var konge jeg, kort ja, og har aldri likt MOH sin tendens til at man alltid tar en eller annen svær kanon og skyter ned alt mulig rart.

 

Men jeg syntes det er døds bra at man nå jobber litt mer med lag-kameratene dine, selv om jeg syntes at lag kommando systemet trenger litt finpussing, såvel som A.I, men alt-i-alt så syntes jeg det virker lovende!

Eh, nei det gjør ikke det! det lover ikke bra!

Han (idioten) som satt og snakka om spillet i et intervju, sa at spillet skulle bli helt forskjellig HVER gang man går igjennom det!

Jommen sa jeg smør!

 

Forskjellig på hvilken måte da? At man kan skyte i stykker ei kasse?

WOOW! For en forskjell jeg merket på det!

Når jeg gikk igjennom demoen andre gang, ble jeg rystet over at spillet ble heeelt annerledes av at jeg knuste to tre-kasser!

 

...NOT! :thumbdown::mad:

Lenke til kommentar
wow ;) denne demo'en var jo dritt fet, synd det bare tok 5 min og runde den, når kommer hele versjonen av spillet?

November elns...

 

Demoer skal vanligvis friste, og få folk til å sikle etter spillet....

Etter demoen gikk de høye tankene mine om MoH: PA, rett i do...

Det blir nok litt artig å spille det, men noen variasjon fra første gjennomgang, til andre, til tredje er bare mongo å si at det blir!

 

Jeg kan se for meg at _MANGE_ anmeldelser kommer til å ha denne teksten "replay value - 4" :nei: Makan til scripting!

Til vanlig har jeg ikke sååå mye imot scripting, men når den fjompen på intervjuet i tillegg sa at det kom til å bli forskjellig HVER gang man går igjennom det... :realmad:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...