Gå til innhold

Medal of Honor: Pacific Assault demo kommer idag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlig demo. Tar en halv GB, tar deg 5 minutter å klare ut. I tillegg til at du starter med 4 udødelige team mates som skal drepe 30 japanere. Mye skripting.

Udødelige? De døde da hos meg....

Stod å plaffa på den ene kameraten min i 1 minutt uten at noe skjedde. Kanskje det er forhåndsprogrammert hvor de skal dø.

Lenke til kommentar
Dårlig demo. Tar en halv GB, tar deg 5 minutter å klare ut. I tillegg til at du starter med 4 udødelige team mates som skal drepe 30 japanere. Mye skripting.

Udødelige? De døde da hos meg....

Stod å plaffa på den ene kameraten min i 1 minutt uten at noe skjedde. Kanskje det er forhåndsprogrammert hvor de skal dø.

Kanskje noe med friendly fire å gjøre kanskje :whistle:

Lenke til kommentar
Dårlig demo. Tar en halv GB, tar deg 5 minutter å klare ut. I tillegg til at du starter med 4 udødelige team mates som skal drepe 30 japanere. Mye skripting.

Udødelige? De døde da hos meg....

Stod å plaffa på den ene kameraten min i 1 minutt uten at noe skjedde. Kanskje det er forhåndsprogrammert hvor de skal dø.

Kanskje noe med friendly fire å gjøre kanskje :whistle:

Urealistisk.

 

Uansett tåler de jo en mengde mere en de japanske soldatene.

Lenke til kommentar

Nei. Uff dette var skuffende, det eneste jeg likte var blur effektene, og det var litt kult med shader 2.0 istedefor 1.1 ;)

 

Men mye dårligere enn forventet spør du meg , Call of duty med en liten oppussing...

Husker for noen måneder siden der jeg såg demoer (filmer) der de demonstrerte hvor god fysikken i spillet skulle være. Og det såg jo knall ut.... men på demoen så var det jo det gammeldagse dødsanimasjonene, t.o.m tønnene hadde elendig fysikk...

nei fysjameg , kunne nesten trodd det var en spøk.

Lenke til kommentar

Etter å sett den siste CoD:UO-videoen, pluss media fra Brothers in Arms, må jeg bare si at jeg ikke ser noe grunn til å kjøpe Pacific Assault. Det virker som de kastet inn "squad command" i siste liten, bare fordi BiA skal ha det. I demoen var den INGEN vits i å kommandere medsoldater rundt.

 

Det kan jo være at sluttproduktet er mye bedre. Men det ser ikke lyst ut for MoH:PA

Lenke til kommentar
Jeg har lest på gamer.no at det skulle komme 3 demoer. Noen som vet når  de 2 andre demoene kommer??

reknar med at det er denne artikkelen du tenker på:

 

Hvis den tyske fansiten Planet MoHPA har rett, kommer Electronic Arts til å gi ut tre Pacific Assault-demoer. Den første vil dukke opp om ti dager, og er for en spiller, mens den neste dukker opp i august og er for flerspiller. I tillegg vil det komme en ny flerspillerdemo like før spillets utgivelse, som er 30. september.

 

men den første demoen vart det aldri noko av (eller det var vel den som kom no), så det ser ikkje ut som vi vil få dei andre demoane med det første heller.

 

http://gamer.no/art.php?artikkelid=8779

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...