Gå til innhold

Åssen tøy / klesstil har du ?


VeXx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naa har jeg paa meg en lys dongeri bukse og en blaa skjorte med hvite striper nedover. Ogsaa har jeg et ultrakult belte med sjakkmoenster, kjoept paa H&M for 40 kroner :D

 

Stilen min er ganske variert igrunn, noen ganger er det digg med skjorte, noen ganger føler man for å trekke på seg hettegenseren, særlig nå som høsten kommer :)

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Tro meg ahpadt;

De merkene der er ikke de mest kjente sosseklærne. Med halvveis unntak av LaCoste.

Piranha: Cavalli er dyyyyrt. :---P

 

Jeg liker å kle meg nogenlunde pent, men ekke noen sånn veldig merkefrik. Liker faktisk å "shoppe", eller gå i butikker. :) Det eneste som kanskje er litt rart er at jeg ikke har ett eneste sort klesplagg. Fordrar ikke sorte klær. :)

 

Edit: Liten skrivefeil.

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Går for det meste i slitte jeans og diverse t-sjorter. som oftest har disse t-sjortene et eller anna påtrykk, som oftest er det diverse turboneger.

 

av og til går jeg med denne også: [img..]http://212.12.33.205/turbonegro/images/product/SP_004.gif[/img]

Det er jo en klassiker. Alle personer med respekt for seg selv burde jo eie en "happy Tom hatt". :D

Endret av aero^^
Lenke til kommentar
Tro meg ahpadt;

De merkene der er ikke de mest kjente sosseklærne. Med halvveis unntak av LaCoste.

wh1te: Cavalli er dyyyyrt. :---P

 

Jeg liker å kle meg nogenlunde pent, men ekke noen sånn veldig merkefrik. Liker faktisk å "shoppe", eller gå i butikker. :) Det eneste som kanskje er litt rart er at jeg ikke har ett eneste sort klesplagg. Fordrar ikke sorte klær. :)

Har 4 pirque t-skjorter. Thats it. De er veldig behagelige å gå i da. :love:

Lenke til kommentar
Egentlig ikke. :shrug: Jeg er en av de som SKITER i merket, så lenge det ser bra ut.

Halleluja medmenneske! :ermm:

 

Jeg er vel også typen som går i det jeg føler for. Har litt levis bukser, timberland og noe sånt. Men det meste er vel H&M eller noname ifra Spanias østkyster. Billige klær, mye stiligere enn her hjemme. (moten er kommet mye lengre der nede føler jeg). også må jeg nevne skinnjakka mi, svart standard skinnjakke, dog i falskt skinn for jeg er imot folk som går og bærer dyr på seg. (venter på rød/oransje falsk skinnjakke ifra marokko nå. :woot:)

Og hva andre folk går i er meg knekkkende likegyldig, bare folkene er greie. :)

Lenke til kommentar

Halvbarka raddis som går i det meste. Er sjelden å shopper, så det meste blir vel slitt :)

 

og sko hater eg å handle... et helvete å "gå inn" skoa kver gang syns eg. Så eg har stort sett berre to par sko.

 

Army boots fra krigen, og Buffalo skate boots. (og nei eg skater ikkje, eg syns berre slike sko er utrulig comfy å gå i)

 

"liker no-name, men er likevel litt redd for fretex" - typen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...