Gå til innhold

Åssen tøy / klesstil har du ?


VeXx

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Har gått i nike siden jeg var 11-år. Selv som brettgutt gikk jeg nesten utelukkende i joggebukser og dri-fit gensere.

 

bra å sjå at det er noken som støtter opp om slavearbeid.

:thumbup:

 

Gjør alt jeg kan for å få flere snørrunger til underbetalte bakgårdsfabrikker hvor de kan sy klærne mine.

 

Litt merkelig at kvaliteten på nike er skyhøy hvis det er små barn som syr dem, synes du ikke?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjør alt jeg kan for å få flere snørrunger til underbetalte bakgårdsfabrikker hvor de kan sy klærne mine.

 

Litt merkelig at kvaliteten på nike er skyhøy hvis det er små barn som syr dem, synes du ikke?

 

Ja når dei ikkje har gjort noko annet enn å sy klær så er det jo rart. det er jo ikkje som om du blir god i noko du gjør 12 timer om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Gjør alt jeg kan for å få flere snørrunger til underbetalte bakgårdsfabrikker hvor de kan sy klærne mine.

 

Litt merkelig at kvaliteten på nike er skyhøy hvis det er små barn som syr dem, synes du ikke?

 

Ja når dei ikkje har gjort noko annet enn å sy klær så er det jo rart. det er jo ikkje som om du blir god i noko du gjør 12 timer om dagen.

...

Lenke til kommentar

Gir egentlig blaffen i merker og denslags, går i klær jeg liker og finner behagelig. De er vanligvis sorte eller mørke i fargen. Er veldig glad i ei baggy cordfløyelsbukse jeg ramla over for lenge siden. Slitt og god! :)

 

Ellers så foretrekker jeg sorte sneakers eller DocMartens skoa mine. Åsså liker jeg hettegensere. Behagelig klesplagg. Og cardigans. Yes. Mm. Think that's about it. :)

Lenke til kommentar

Går som oftest med dongeri med belte og en kul t-skjorte.

 

Har noen merkeklær og noen ikke-merke klær.

 

På bena:

1 Error (svart) som er slitt hull på (og den som var så digg å ha på! Hullet er nedenfor glidelåsen...)

1 Mario Conti (er det et merke? Har ikke hørt så mye om det selv, men buksen var kul nok til at jeg kjøpte den)

1 CK bukse (ok, denne var dyr, men veldig digg å ha på seg. Kjøpte den på "tilbud" da)

 

På overkroppen:

"Adam" t-skjorte på JC er utrolig digge å ha på seg. De er kule også. Fås i diverse farger. Har 3 forksjellige av dem!

Har også endel eldre t-skjorter men dem bruker jeg bare til trening.

Så har jeg en Peak t-skjorte som er ganske fin synes jeg.

 

Bruker størrelse small i t-skjorter. Synes det blir for posete dersom jeg går opp i størrelse.

 

Sko:

Har noen gamle (1 år++) Puma sko. De er kjempekule, men begynt å bli hullete etterhvert. Dere har sikkert sett typen. Sånne hvite med litt svart på siden og en borrelås over. Litt kjipt at "alle" kjøpte dem etterhvert. Jeg hadde ikke sett dem på noen andre før jeg kjøpte mine! :)

 

Har noen grå og oransje Merlin (tror det er noe sånn) sko som jeg kjøpte når jeg var i Oslo i sommer. De er veldig gode fordi de er luftige så jeg svetter ikke så mye i dem!

 

Burde vel egentlig tatt et bilde av meg med klær på for å vise lettere! :)

Skal se hva jeg får gjort i løpet av dagen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...