Gå til innhold

Åssen tøy / klesstil har du ?


VeXx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går typisk i jeans og en skjorte... den stilen liksom. Og med det å shoppe, å handle alene = hat, derfor shopper jeg alltid med noen jenter... er veldig greit, jeg står i prøverommet mens de alltid henter klær jeg måååå prøve. Dessuten har de alltid flere synspunkter på hva som er fint å ikke enn hvis jeg shopper med f.eks en kamerat.

Lenke til kommentar

er det bare meg som ikke treger og tenke på klær selv ??

 

dama passer på at garderoben min er så standat som mulig med jeanes ( levis disel fishbone ol)

og div standar greier av gensrer og sjorter

 

hadde det vert opp til meg hadde det vel vert fretex for alle penga (og mere penger til data bil og anlegg i stua :) 9

 

klær er uvesentlig kun til for at vi ikke skal fryse (jeg eier ikke stil eller smak)

 

men det er jo litt dig og gå ut av huset og tenke at nå er jeg tøff :D

 

og på jobben trenger jeg heller ikke og tenke på klær for da her jeg den denne fine saken

 

Uniformen :)

 

Carppy bilde ca 1 år siden det ble tatt

Lenke til kommentar
å shoppe, å handle alene = hat, derfor shopper jeg alltid med noen jenter... er veldig greit, jeg står i prøverommet mens de alltid henter klær jeg måååå prøve. Dessuten har de alltid flere synspunkter på hva som er fint å ikke enn hvis jeg shopper med f.eks en kamerat.

Enig. :w00t:

 

Kjekt å shoppe med noen jenter, også er jo jenter generelt sett mer sosiale (selv om det å handle med dem ofte blir noe dyrere (kaffe, pizza, peppes etc :p )), så det er jo faktisk rett og slett hyggeligere. Skjønner ikke helt hvorfor så mange har noe imot å shoppe, shopping er jo både nyttig og gøy :)

Lenke til kommentar
Men heldigvis så er jeg kjapp når jeg først handler klær.

Kjapt, fort og effektivt ;)

 

Hater også å handle klær, mest fordi det er et reint "helvete" å se på masse klær, så lure på om de vil passe, prøve dem for så å finne ut at du vil heller ha noen andre.. Det er slitsomt :p

Sko er lettere, bare å finne noen som ser kul ut, så prøve dem for deretter å kjøpe dem. Bruker brede sko, pga bred fot, dessuten er det deilig å gå i dem ;)

 

Gir meg egentlig faen i hva jeg går i(innenfor rimelighetens grenser da :p ) så lenge jeg føler meg komfortabel i det, derfor blir det mest litt baggy klær. Liker å ha noe å bevege meg i, stramme/tighte bukser er noe dritt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...