Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Ser Silent hill er nevnt et par ganger alt, men det må tas med igjen ^^ Husker jeg var liten, startet silent hill 2 for første gang, gikk rund hjørnet og *poff* hang det blodige lik på gjerdene O.o

8676536[/snapback]

 

mhm, enig der, spilte Silent Hill 1 når det kom ut, fy f*** jeg var redd, så jeg slutta å spille det, men pappa begynte på det og runna det nesten, men så ble save-fila corrupted... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser Silent hill er nevnt et par ganger alt, men det må tas med igjen ^^ Husker jeg var liten, startet silent hill 2 for første gang, gikk rund hjørnet og *poff* hang det blodige lik på gjerdene O.o

8676536[/snapback]

 

mhm, enig der, spilte Silent Hill 1 når det kom ut, fy f*** jeg var redd, så jeg slutta å spille det, men pappa begynte på det og runna det nesten, men så ble save-fila corrupted... :cry:

8676563[/snapback]

 

Surt :thumbdown: Synd playstationet mitt blei ødelagt, ellers ville jeg ha prøvd å løse gåten om den gylne mynten som skulle i klokketårnet fra skolen den dag i dag :D Vanskelige gåter ass :p (var tross alt veldig ung ^^)

Lenke til kommentar
Jeg nominerer Half-Life 2, "We don't go to Ravenholm". Geez som det gikk kaldt nedover ryggen på meg.  :scared:

8676661[/snapback]

 

Litt enig der :D begynnelsen på We dont go to Ravenholm er ikke så skummel, men når de Fast Zombies kommer får jeg skikkelig kick :p kvepper så mye fa, og når du sitter der med ikke alt for mange skudd og de kommer løpende mot deg! er litt værre det enn et par zombies som går sakte...

 

Men Doom3 er skummelt! Turde nesten ikke spille det alene :D (er dog lenge siden jeg spillte det)

Lenke til kommentar

I Necropolis delen av Jade Empire skvatt jeg konstant når spøkelsene spawnet det kom sånn høy poff lyd dabrukte jeg og skvette som faen.

 

Ellers er det jo OceanSide Motel i Vampire: Masquerade: Bloodlines som var så skummel at jeg måtte bruke Video Walkthrough gjennom den.

Lenke til kommentar
Phantasmagoria eller hva det heter begge 2,

Og 7'th guest var spill som skremte vannet av meg ;)

8677931[/snapback]

 

Phantasmagoria var helt sykt skummelt. Hadde nok en sammenheng med at jeg var ung og det var mitt første møte med horror. Scenen der en dame blir drept og kvalt ved at en stapper jord i munnen hennes i veksthuset vil jeg aldri glemme.

Lenke til kommentar

FEAR er skummelt :cry: Kommer aldri til å glemme det når jeg og kameraten min satt og spilte det. Etter en stund gikk jeg på do og mens jeg var der hørte jeg kameraten hyle fra rommet mitt. Hu jenta som plutselig dukker opp er og kommer alltid til å være skummel

Endret av Cadaverfur
Lenke til kommentar
FEAR er skummelt :cry: Kommer aldri til å glemme det når jeg og kameraten min satt og spilte det. Etter en stund gikk jeg på do og mens jeg var der hørte jeg kameraten hyle fra rommet mitt. Hu jenta som plutselig dukker opp er og kommer alltid til å være skummel

8678263[/snapback]

Hun har faktisk sneket seg fra den virtuelle verden og over på film! Hun har reist tilbake i tid, til Maya-riket rundt år 1590, og kan sees i Mel Gibsons finfine "Apocalypto". :p

Lenke til kommentar

Det er litt rart å tenke på, men de spillene som er litt gamle (rundt 95-98), er mest skumle, ikke bare fordi jeg var ung da, men det er noe med den grafikken og lydkvaliteten som er ekstra skummelt...

Startet opp Silent Hill igjen her for noen måneder siden, fy f***, det var faktisk ganske skummelt... :cry:

Lenke til kommentar
Jeg fikk plutselig skikkelig lyst til å vite hvilke spill som har skremt liv-sikten mest ut av folk her på forumet!

Jeg fikke den "lysten" da jeg svarte på en post i en annen tråd, hvor en person syntes Morrowind er det skumleste spillet han noen gang har spilt!

 

Så da tenkte jeg, wow! folk har virkelig forskjellige mneinger om skummelt og motsatt!

 

Så, folkens sleng ut deres meninger!

Og jeg hadde verdsatt det veldig mye hvis noen av dere kom opp med noen titler som ikke har vært nevnt så mye! D3 og System Shock 2 er eksempler på spill som ER blitt mye nevnt...

 

Men jeg lurer bare på hvilket spill dere synes er det skumleste dere har vært borti!

Da vil jeg også at old-school'inger nevner noen skikkelige antikviteter!

 

Personlig synes jeg Lighthouse er et av de skumleste spillene jeg har spilt!

Grunnen til at jeg praktisk talt ble REDD, er vel fordi jeg var svært ung på den tiden...

 

BTW: Dette er en tråd som garantert har vært oppe før, men siden jeg ikke fant noen da jeg søkte, lager jeg like så godt en ny en...

2619076[/snapback]

 

 

The thing

Resident evil

Lenke til kommentar

Sier bare F.E.A.R til xbox 360, tror jeg aldri har vært så redd!

Satt der og spilte på starten, da skulle man ned under bakken, gjennom kloakken, mens jeg rusler på vei til nærmeste utvei kommer denne lille jenta fear.jpg..

 

 

Å..gjett om a..kaldsvette FTL! :no:

Lenke til kommentar
Shalebridge Cradle, Thief: Dark Project.

 

Sier ikke mer. :D

8688187[/snapback]

Du mener vel Deadly Shadows. Shalebridge er et genialt brett. Atmosfæren er utrolig nifs. Selv om det er plenty av skygger der, føler du deg aldri trygg. Alle gjenstandene som som skimrer spøkelsesaktig. Også lyspærene som begynner å blafre når noen "residents" kommer. Den runden er nok det skumleste jeg har spilt noen gang, men nå er ikke jeg noen stor fan av horrorspill.

Lenke til kommentar
Sier bare F.E.A.R til xbox 360, tror jeg aldri har vært så redd!

Satt der og spilte på starten, da skulle man ned under bakken, gjennom kloakken, mens jeg rusler på vei til nærmeste utvei kommer denne lille jenta fear.jpg..

 

 

Å..gjett om a..kaldsvette FTL! :no:

8688291[/snapback]

 

Prøv Condemned du. Ennå skumlere, samme utvikleren.

Lenke til kommentar
Sier bare F.E.A.R til xbox 360, tror jeg aldri har vært så redd!

Satt der og spilte på starten, da skulle man ned under bakken, gjennom kloakken, mens jeg rusler på vei til nærmeste utvei kommer denne lille jenta fear.jpg..

 

 

Å..gjett om a..kaldsvette FTL! :no:

8688291[/snapback]

 

Prøv Condemned du. Ennå skumlere, samme utvikleren.

8719122[/snapback]

 

Når blir det skummelt da? Jeg spilte det på søstra sin xbox, og det ble aldri skummelt. FEAR var verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...