Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Må si F.E.A.R jeg og. Det er ett eller annet ved å plutselig få døde ansikter som dekker skjermen som gjør meg ukomfortabel. Heller ingen stor fan av små jenter som går i nattkjole.

 

HL2 hadde også sine øyeblikk, men det var først i episode 1 det ble gnaske scary, med bare den lommelykta nede under bakken. De "ninja-zombiene" som plutselig kommer ifra ingensteds vekker en syk følelse..

Jeg skvetter generellt mye av spill, men jeg trøster meg med at det er god reaksjonsevne..:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

F.E.A.R. er for meg en god kandidat. Som noen over meg her sier, er jenter i nattkjole absolutt ikke et must - og heller ikke mørke korridorer som kun er opplyst av elektriske gnist :cry:

 

Doom 3 bør vel også nevnes.... Jeg kom aldri lenger enn til andre nivå :blush: Clive Barkers Undying var også rimelig skummelt, det.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt så mange skrekk spill akkurat men må si F.E.A.R er en sterkt kandidat. Flere ganger jeg hoppet i stolen :!: Condemned var også et veldig noja spill, alltid mørke steder og går alltid alene :(

 

Ikke det største horrorspillet akkurat men føler for å ta opp Farenheit, var tider jeg var skikkelig redd :p spesielt i huset til hu gamle dama. :roll:

Lenke til kommentar

Call.of.Cthulhu.Dark.Corners.of.the.Earth er vl blandt det skumleste jeg har spilt(sinnsykt bra stemning) , condemned fikk meg også til å skvette et par ganger. Spesielt den gangen..:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Spesielt den ene gangen nede i subway greine hvor jeg åpner et skap i ren rutine for å hente medisiner (noe man har gjort ca 200 ganger eller noe før man kommer hit) og det plutselig spretter ut en sånn zombiekjærring :!:
Lenke til kommentar

Jeg synes definitivt at Resident Evil 4 er det skumleste spillet jeg har spillt! Spiller alene på loftet, midt på natta, med surroundhodetelefoner på full guffe. Jeg har sikkert skvettet langt over 20 ganger i det spillet. Men jeg har ikke fullført det enda :blush: Jeg må nesten samle styrke før jeg tør å sette i gang spillet, så skummelt synes jeg det er!

 

Doom 3 har ikke direkte skummelt, men du skvetter en del ganger da.

Lenke til kommentar

FEAR!! JEG hater alma intenst... har ikke enda tort og spille ferdig..(og ja er godt over 14...) . må være de hæ...s the ring filmene sett dagen derpå som får meg til løpe laaangt vekk hvist jeg møter på små sorthårete jenter med håret foran ansiktet..

 

og jeg syntest faktisk the thing, Call of Cthulhu var småskummelt

 

og THE SUFFERING var dritskummelt innimellom ... speselt sene vinterkvelder med lyden høyt og lyset lavt... ble dritredd når du kom til det huset...

(var vel en av de få som ikke hadde noe problemer med det tekniske i spillet. ødela opplevelsen for mange så vidt jeg forsto)...

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...