Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huskes som ei tidvis meget morsom og underholdende action-komedie, der i følge DVD coveret opparbeidet seg visstnok kjapt nærmest kult-status i Norge på tidlig 90-tallet. Må få sett den igjen, da det er en del år siden forrige visitt.

Ny bildeoppgave:

Slang på litt ekstra med bilder, da jeg snart må ta kvelden, men kan jo også legge til at denne oppgaven er jo sterkt inspirert av forrige bildeoppgave, hvert fall når det gjelder en viss type, og som fikk langt mer tid foran kameraet i denne filmen.

zA7VGnc.jpg7wap9Ur.pngOzqFxEC.jpgb81lDBl.jpg8zoXKFt.jpg

Lenke til kommentar

Dutch (1991) er korrekt. Kanskje ingen "klassiker", men skulle så gjerne likt å sett flere filmer med Ed O'Neill i hovedrollen på 90-tallet, og selv om han spiller mot en av de minst likandes ungene (Ethan Embry) jeg kan huske å ha sett på film (Al Bundy ville gjort denne filmen meget kort, dersom han ble med på bilturen) så er det likevel en jeg bare "måtte" se. Og tja, ei midt på treet type underholdning (knapt nok det), der er produsert/skrevet av John Hughes og virker som handlingen er mest hentet fra suksessen fra Home Alone møter Planes, Trains and Automobiles, bare da aldri egentlig å være i nærheten av de to sistnevnte filmene i kvalitet og humor.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...