Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

ClarkGable skrev (2 minutter siden):

Nå brukes det en del forskjellige animasjonstiler i , Lord of the Rings, fra 1978. Men gjetter på den. jeg syntes de er ganske stilige de segmentene med Nazgulene, eller hva nå Saurons ryttere blir kalt.

Det stemmer! Jeg hadde vhs'en når jeg var liten. Husker jeg også elsket den skyggegreia i animasjonen. Kjempeskummelt ;). Hadde trodd den skulle være mer vanskelig så jeg valgte en ganske obvious scene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en sci fi komedie. I tillegg regnes den for å være en såkalt kultfilm. Den er vel ekstra morsom/ aktuell, med tanke på dagens politiske miljø i USA

.3CBCE0D6-C571-4062-9BDA-044AFE276E2C.png.8ed031a4e6fb2d633019a1994e84ea0e.png

Registrerer at Ralph Bakshi er regissør på Lotr, 1978. Litt artig, da han har vært aktuell for meg om dagen. 

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar
JohnMerrick skrev (4 minutter siden):

The long kiss goodnight?

Slo meg rett på målstreken, burde ha postet med en gang, men tenkte jeg skulle dra frem ei artig gif/video, der Samuel L. Jackson karaktere viser seg som ei real titties-man, og tenker selvsagt på scenen hvor han og Davis er på kjøretur, og plutselig kommer det ei barmfager kvinnelig jogger, og Jackson holder på å kjøre av veien, til sin medpassasjers store "sjokk".

Nei, tøff action-film, kanskje en av de beste fra 1996, synd det aldri ble noe av den potensielle fortsettelsen, for Jackson og Davis var gull i hop, og Renny Harlin viste igjen at han taklet denne type underholdning, meget bra (Die Hard 2, Cliffhanger og The Long Kiss Goodnight), ingen dum "trio" med eksplosiv actionfilm det, nei.

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...