Gå til innhold

Stor giverglede blant forumbrukerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott sagt apollox! Jeg er forresten med på kronerulling el, for å gi gutten tilgang til HW.no(og internett da)! Noen som vil sende en mail til NGT/TELENOR ol. og se om de er villige til å bidra? Det er jo bra reklame for dem... Gratis etablering og modem, og redusert måneds pris eller noe...

Lenke til kommentar
Flott sagt apollox! Jeg er forresten med på kronerulling el, for å gi gutten tilgang til HW.no(og internett da)! Noen som vil sende en mail til NGT/TELENOR ol. og se om de er villige til å bidra? Det er jo bra reklame for dem... Gratis etablering og modem, og redusert måneds pris eller noe...

Internet er ordnet, hans onkel skulle se på den saken og samtidlig skulle han se på ip-telefoni til dem, hvis det ikke blir for dyrt. Internet trenger vi ikke tenke mere på...

 

EDIT: Redigert, pga sinnsykt dårlig språk :blush:

Endret av Audioslave
Lenke til kommentar
Flott sagt apollox! Jeg er forresten med på kronerulling el, for å gi gutten tilgang til HW.no(og internett da)! Noen som vil sende en mail til NGT/TELENOR ol. og se om de er villige til å bidra? Det er jo bra reklame for dem... Gratis etablering og modem, og redusert måneds pris eller noe...

Da må nok en eller annen sjef der lese dette. Jo større firmaer er, jo vanskeligere er det å få til noe sponsing annen enn sportsarrangementer er inntrykket mitt. Men man kan jo ha flaks! Tror det er bedre om han i første omgang får internettilgang via modem eller ISDN (avhengig av hva de har i hjemmet)

 

edit: Audioslave var ute før meg... Da er jo saken forhåpentligvis i boks da

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar

Artikkelen om giverglede på forrsiden av HW.no virker litt "NRK Norge i dag".. Dvs. De finner en person man kan synes synd på og lager en solskinnshistore ut as det. Flott nok, og glimrende at folk viser så stor giverglede, men jeg savner litt mer oppfølging og reasrerch på historien. F.eks burde artikkelforfatteren sjekket opp om mottageren er reell. Mange "luringer" kan finne på å dikte opp historier som dette for å få sympati og dermed særbehandling. Jeg savner derfor et intervju med vedkommende uføretrygdede alenemor og i det minste en bekreftelse på at hun er det.

 

Jeg har bare en naturlig skepsis mot slike "vis sympati med meg, gi meg noe gratis"-historier som legges ut på QXL, finn.no, bruktmarkedet.no eller andre slike steder. Håper ingen blir såret av min skepsis. Giverglede er bra, bare man ikke lures til å gi ting til folk som ikke fortjener det. (f.eks all den uhjelpen som har havnet i gale hender)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
prøv å få bilde akkurat år han ser hva det er....kunne jo spurt spiderman eller en annen butikk om å få et spill?

Ang. bilde skal vi gjøre så godt vi kan :D

 

Spill har vi en god del av allerede, jeg har gjort solid opprydding i esker og funnet en god del originale spill av diverse kategorier

da så... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...