Gå til innhold

Nye konspirasjonsteorier i media igjen.


Anbefalte innlegg

"Vi er fire og en halv millioner feiginger fra kaldeste kalde sted på jord, vi går rundt og er konstant redde og skal ihvertfall ikke gjøre noe farlig.. Det er farli' det.."

Det er greit med krig, så lenge man personlig ikke deltar i den selv?

 

La meg minne deg på hva krig er, fortalt av folk som har vært i den.

Krig er:

Blod, blodstank, kruttrøyk, urin og dritlukt i en kvalmende blanding. Det er en ubegripelig dødsfrykt. Tiden står stille. Konstant trøtthet, sult og tørste. Det er sorg, gråt og fortvilelse. Det er alvorlige kvestelser, og sprengte hoder som ser ut som blomster.

 

Morsomt?

 

Nei! Det ER helvete på denne jord!!

Endret av runmad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Krigen i Irak var for å frigjøre et folk som levde under diktatur........

Ahhh....Fy f..... :roll:

Du...Kjære deg....Det er INGEN fornuftige mennesker her i Europa som biter på den virkelighetsforvrengningen der lenger.

 

......, samme i Afganisthan.

Afghanistan er i et kaos som aldri før, med MER opiumsdyrkning (takket være CIA), og flere gale stammeledere enn før. Dette er en krig om "rettighetene" til opiumsplantene. Ikke om å finne Osama, eller frigjøre noen (heller det motsatte).

 

Dette er en god og kanskje til og med HELLIG handling. La oss hylle soldatene som har frigjort så mange mennesker!

Jeg foreslår at du og vennene dine kan krige og drepe hverandre, helt for dere selv, for det er ikke mange som gidder å være med.

Lenke til kommentar
1. USA har også erklart Narkotika krig, om jeg ikke husker gfeil..

Ja, du husker helt feil. Det er en krig om å FÅ TAK I narkotikaen, for å hvitvaske den inn i verdensøkonomien!

 

Var du på Cafe Internationalen og snakket med commie-vennene dine om hvor ille det var å avsette Saddam, valgt av folket med 100 % av stemmene?

Nei nå må du jaggu slutte! Jeg tenkte akkurat jeg skulle svare på "kommunistråden" tråden her, og si min mening HØYLYTT, og det skal jeg love deg ikke hadde blitt til fordel for den!!

Lenke til kommentar
Frankrike hadde gode forbindelser med Iraq og handlet både atomreaktorer og annet med dem. Frankrike la ned veto mot krig i Iraq.

 

Frankrike er snille  :thumbdown:

akkurat som at usa egenhendig la ned "veto" mot en fredelig løsning.

 

usa er snille :thumbdown:

Hvordan skulle du få til en fredelig løsning med en mann som Saddam da, min gode mann?

 

 

Ellers har jeg bare en ting å kommentere det andre med: Her hersker anti-amerikanerne..

Lenke til kommentar
Var du på Cafe Internationalen og snakket med commie-vennene dine om hvor ille det var å avsette Saddam, valgt av folket med 100 % av stemmene?

dette er jo helt usaklig. prøv å svare på det han skriver, istedet for å bla frem blåkopierte, "sarkastiske" svada-antydninger (kul setning)

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
teksten på det bildet skal vel "i dont know what the f*ck you're talking about, but here's a rabbit with a pancake on it's head"

Nå fikk jeg veldig lyst til å ro det hele i land med "jeg får så lyst på pannekaker". Men siden vi allerede er off-topic, jeg fikk faktisk det. Her skal det settes røre og spises pannekaker med smør og sirup på til frokost!

 

Så over til det litt mer seriøse, men som ingen her klarer å gi meg et svar på: Hvordan skulle dere få til en "fredelig" løsning med diktatoren Saddam Hussein Al-Tikriti? Det har blitt forsøkt ett par ganger.. Har dere den magiske koden som plutselig skulle gjøre dette mulig?

 

AND: Hvor mange irakere ble drept under krigen? 3-400 stykker. Betydelig flere ble drept under Saddam's regime. Frihet koster, men de neste generasjonene deres vil leve et meget bedre liv. De døde ikke forgjeves.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...