Gå til innhold

Nye konspirasjonsteorier i media igjen.


Anbefalte innlegg

Hvis ikke bush hadde angrepet Irak, hadde ikke så mange amerikanere, irakere, italinere og mer, blitt drept. Da hadde ikke USA tapt så mye penger, da hadde ikke uskyldige irakere mistet hjemmet sitt o.l.

 

Kan si masse mer, men orker ikke........

 

Mye mer negativt enn positivt har skjedd, siden bush angrep irak

 

Var det bra gjort å angripe irak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990
Hvis ikke bush hadde angrepet Irak, hadde ikke så mange amerikanere, irakere, italinere og mer, blitt drept. Da hadde ikke USA tapt så mye penger, da hadde ikke uskyldige irakere mistet hjemmet sitt o.l.

 

Kan si masse mer, men orker ikke........

 

Mye mer negativt enn positivt har skjedd, siden bush angrep irak

 

Var det bra gjort å angripe irak?

Er det goy a bare kunne se en halv meter frem for nesen din?

Kanskje du burde tatt deg en tur til Irak og snakke med irakere.

Da hadde du kanskje forstatt. Men mens du sitter der i godstolen din i koselige lille Norge, sa har du det kanskje vanskelig for a forsta noe som helst som ikke rammer den lille boblen din.

Lenke til kommentar
Hvis ikke bush hadde angrepet Irak, hadde ikke så mange amerikanere, irakere, italinere og mer, blitt drept. Da hadde ikke USA tapt så mye penger, da hadde ikke uskyldige irakere mistet hjemmet sitt o.l.

 

Kan si masse mer, men orker ikke........

 

Mye mer negativt enn positivt har skjedd, siden bush angrep irak

 

Var det bra gjort å angripe irak?

JA.

 

Mange millioner mennesker fikk sin rettmessig frihet tilbake, en ond diktator fjernet.

 

At noen døde er leit, men det var krig. De mistet som sagt tidligere, livet for en god sak. For at deres neste generasjoner skal få leve i frihet, og med de rettighetene ett hvert menneske har.

 

GOD BLESS AMERICA!

Lenke til kommentar
Hvis ikke bush hadde angrepet Irak, hadde ikke så mange amerikanere, irakere, italinere og mer, blitt drept. Da hadde ikke USA tapt så mye penger, da hadde ikke uskyldige irakere mistet hjemmet sitt o.l.

 

Kan si masse mer, men orker ikke........

 

Mye mer negativt enn positivt har skjedd, siden bush angrep irak

 

Var det bra gjort å angripe irak?

Er det goy a bare kunne se en halv meter frem for nesen din?

Kanskje du burde tatt deg en tur til Irak og snakke med irakere.

Da hadde du kanskje forstatt. Men mens du sitter der i godstolen din i koselige lille Norge, sa har du det kanskje vanskelig for a forsta noe som helst som ikke rammer den lille boblen din.

hmmm....tulling

 

Har du noensinne vært i Irak el, har du noensinne snakket med irakere som BOR I IRAK?

 

Har mange venner, som har snakket med slekta si fra Irak, og de er misfornøyd med hvordan det er der nå. Så ikke kom her å hva jeg ikke veit!

 

Du er opphengt av media :D

Lenke til kommentar
Hvis ikke bush hadde angrepet Irak, hadde ikke så mange amerikanere, irakere, italinere og mer, blitt drept. Da hadde ikke USA tapt så mye penger, da hadde ikke uskyldige irakere mistet hjemmet sitt o.l.

 

Kan si masse mer, men orker ikke........

 

Mye mer negativt enn positivt har skjedd, siden bush angrep irak

 

Var det bra gjort å angripe irak?

JA.

 

Mange millioner mennesker fikk sin rettmessig frihet tilbake, en ond diktator fjernet.

 

At noen døde er leit, men det var krig. De mistet som sagt tidligere, livet for en god sak. For at deres neste generasjoner skal få leve i frihet, og med de rettighetene ett hvert menneske har.

 

GOD BLESS AMERICA!

Jeg sa aldri jeg synes det var bra eller dårlig, ville bare høres deres mening.

 

 

GOD BLESS THE WORLD

Lenke til kommentar
Nå får de lov til å si at de ikke er fornøyde, under Saddam ble man straffet med et nakkeskudd om man gjorde det samme.

 

Jeg er temmelig sikker på at det bare vil bli bedre og bedre, men det er ikke bare å knipse, så har de vestlig standard. Men de vil helt sikkert ffå det bedre.

Så de har det like gale altså, bare nå får de lov til og si det; fremgang det der gitt.

Lenke til kommentar
Nå får de lov til å si at de ikke er fornøyde, under Saddam ble man straffet med et nakkeskudd om man gjorde det samme.

 

Jeg er temmelig sikker på at det bare vil bli bedre og bedre, men det er ikke bare å knipse, så har de vestlig standard. Men de vil helt sikkert ffå det bedre.

Så de har det like gale altså, bare nå får de lov til og si det; fremgang det der gitt.

De har det jo bedre, men det at de i det hele tatt kan klage uten å få en kule i nakken er absolutt fremgang.

Lenke til kommentar
Nå får de lov til å si at de ikke er fornøyde, under Saddam ble man straffet med et nakkeskudd om man gjorde det samme.

 

Jeg er temmelig sikker på at det bare vil bli bedre og bedre, men det er ikke bare å knipse, så har de vestlig standard. Men de vil helt sikkert ffå det bedre.

Så de har det like gale altså, bare nå får de lov til og si det; fremgang det der gitt.

De har det jo bedre, men det at de i det hele tatt kan klage uten å få en kule i nakken er absolutt fremgang.

Nå får de ikke ett skudd på nakken, men nå får de en kukk i rævhølet.

 

 

Synes Bush og Saddam er like onde

Endret av LiaLoco
Lenke til kommentar
Nå får de lov til å si at de ikke er fornøyde, under Saddam ble man straffet med et nakkeskudd om man gjorde det samme.

 

Jeg er temmelig sikker på at det bare vil bli bedre og bedre, men det er ikke bare å knipse, så har de vestlig standard. Men de vil helt sikkert ffå det bedre.

Så de har det like gale altså, bare nå får de lov til og si det; fremgang det der gitt.

De har det jo bedre, men det at de i det hele tatt kan klage uten å få en kule i nakken er absolutt fremgang.

Nå får de ikke ett skudd på nakken, men nå får de en kukk i rævhølet.

 

 

Synes Bush og Saddam er like onde

Ehm...

 

Stod det i klassekampen? Eller var det bare en av vennene dine fra Cafe Internationalen som fortalte deg det?

Lenke til kommentar
Uten å skulle forsvare mishandlingene, så skjedde "mishandlingen" fanger. Saddam mishandlet og skjøt dem han ønsket.

Åja, bare fanger, dritt asså, bare mishandle videre da. :whistle: Og siden Saddam skjøyt fangene, så er jo mishandling ganske humant.

 

Eg tror ordren om mishandlingen av fanger kommer fra Jack Bauer, jevla junkie'en.

Endret av mantra17
Lenke til kommentar

1. Var hun ikke engelsk statsborger? (ikke viktig)

 

2. Da jeg har jobbet på et et asylmottak, har jeg faktisk snakket med endel personer fra Irak. Spesielt et ektepar som også var ansatt på asylmottaket.

 

De støttet USAs frigjøring av Irak (merk at de sa _frigjøring_, ikke "okkupasjon" som norske medier konsekvent bruker). De var fryktelig skuffet over norsk medias enside negative forkus på hendelsene. De gledet seg veldig til å kunne besøke slektninger de ikke hadde sett på lenge. Niran (som hun heter) var ikke spesielt glad i Bush, men glad for det han hadde gjort i Irak. Hun mente Saddam hadde ødelagt Irak totalt, for 40 år siden hadde Irak et rikt landbruk. Etter 40 år under Saddams diktatur ble det omtrent ikke dyrket noen ting lenger. Alle ledige ressurser ble brukt på våpen og palasser. Alle var redde og deprimerte. Hun var også skuffet over hendelsene i fengselet, ikke på grunn av hendelsen i seg selv, men fordi hun visste USA ville få mye dårlig "PR" i Irak grunnet dette. Hun takket vestlige medier som hjalp terroristene i Irak ved å gnåle om hendelsen i det uendelige...

 

Nå er det sikkert mange irakere som er uenige, men dette var ihvertfall det hun fortalte.

Lenke til kommentar
Ekte amerikanere

kalles native americans, og dem er det ytterst få av.

Når det gjelder «ekte amerikanere», har jeg lyst til å sitere Frank Hague, borgermesteren i Jersey City:

 

You hear about "constitutional rights", "free speech," and the "free press." Every time I hear these words I say to myself, "That man is a Red..." You never hear a real American talk like that.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...