Gå til innhold

Nye konspirasjonsteorier i media igjen.


Anbefalte innlegg

Denne gangen er CIA tydeligvis "på farten" IGJEN, og skal spre frykt. Artikkelen henviser også denne gangen til en ikke navngitt "etterettningskilde" (huh, lurer på hvem dette kan være ;) ).

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=238298

 

Hva tror du om kredibiliteten i disse påstandene?

Er du redd for at "terroren" også skal ramme deg (med bombetrusslene på norskt tog, omtalt i media, i friskt minne)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er redd noe kan skje, det er jeg.

 

Særlig norske oljeinstallasjoner kan være utsatt. Den norske ambassaden på Philipene gikk jo dukken da det var terrorangrep på Sheraton-hotellet ved siden av. Dog muligens tilfeldig. Ikke vet jeg. Men vi, det norske folk, må ikke miste motet. Vi kan ikke trekke oss ut fra steder vi operer. Vi er nordmenn. Vi lar oss ikke knekke.

 

("Bombetrusslen" på dette toget tipper jeg at en norsk 11-åring stelte i stand..)

Lenke til kommentar
Jeg er redd noe kan skje, det er jeg.

 

Særlig norske oljeinstallasjoner kan være utsatt. Den norske ambassaden på Philipene gikk jo dukken da det var terrorangrep på Sheraton-hotellet ved siden av. Dog muligens tilfeldig. Ikke vet jeg. Men vi, det norske folk, må ikke miste motet. Vi kan ikke trekke oss ut fra steder vi operer. Vi er nordmenn. Vi lar oss ikke knekke.

 

("Bombetrusslen" på dette toget tipper jeg at en norsk 11-åring stelte i stand..)

Jeg tror du glemte en ting:

Vi lar oss heller ikke hjernevaske så lett.

 

Angående "11-åringen". Jeg tror nok denne personen var godt oppi 20-åra og "Bushist", som elsker å ha terrorpoliti i full mundur, i gatene. Fant vel ut at han måtte "være patriotisk og gjøre litt for storebror-Bush".

Lenke til kommentar
Morsomt egentlig, gjør USA ingenting imot terror er det galt. Gjør dem noe og offentliggjør det sprer dem frykt. Offentliggjør dem ingenting driver de med hemmelighetsholderi.

Hadde de fremlagt det bevismaterialet de liksom har, på at trusselen virkelig er ekte, så skulle jeg ikke sagt noen verdens ting. Men når det meste viser seg å være oppdiktet, så kan de bare ha denne "terroren" for seg selv!

Amerikanske myndigheter har begynnt å miste såpass kredibilitet, at et ekte selvpåført angrep, er vel snart umulig å unngå. Politistaten skal de jo selvsagt for enhver pris ha virkeliggjort.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Dette kommer av at etterretning har hort en eller to personer eller kilder si et helikoptre skal sjekkes ut, proves, osv. Det trenger selvfolgelig ikke bety at de faktisk skal brukes, men man kan ikke ta sjansen pa a overse det.....

 

Dette er ikke konspirasjonsteorier, for en teit tittel pa topicen...

Dette er vanlig etterretningsarbeid.

Lenke til kommentar
Dette er ikke konspirasjonsteorier, for en teit tittel pa topicen...

Hva annet er det da?

Det blir jo umulig noe annet enn en konspirasjonsTEORI, når en "ukjent etterettningskilde"* står frem og pøser ut sine teorier om at "nå angriper de snart", for media. Selvsagt hører man jo skjelden/ aldri i vestlig media, om den motsatte siden av disse "teoriene" som blir fremstillt som "troverdige".

 

Det er en skam!! :realmad:

 

 

 

* Hvem vet om disse kildene engang eksisterer? Kanskje disse "nyhetene" kommer direkte fra Asscrofts kontor?

Endret av runmad
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Det er ikke TEORIER!!!!!!!...!!!.......!!!!!!!

 

Etterretning har fatt inn et tips, eller noe informasjon om at "hmm, ser ut som de har interesse av helikoptre og vil bruke disse i et angrep".

Da ma de, som en selvfolge, si at det er mulig at dette kommer til a skje. Det er ikke en teori...

 

runmad, seriost, ta deg en luftetur.

 

Du ville sagt de samme tingene for 9/11 om at "psh, dette er bare noe vas, etc, etc", ikke sant? Eller?

 

Foler du deg litt dum om terrorister krasjer helikoptre inni bygninger i USA imorgen?

 

Dette er jo slike ting man kritiserte de for a ikke gjore for 9/11, men na plutselig er det bare tull...

 

Igjen, anti-Bush hyklerene kommer ut av skogen.

Lenke til kommentar
Men vi, det norske folk, må ikke miste motet. Vi kan ikke trekke oss ut fra steder vi operer. Vi er nordmenn. Vi lar oss ikke knekke.

Heldigvis er ikke du en typisk Nordmann. :whistle:

Greit, din versjon er:

 

"Vi er fire og en halv millioner feiginger fra kaldeste kalde sted på jord, vi går rundt og er konstant redde og skal ihvertfall ikke gjøre noe farlig.. Det er farli' det.."

Lenke til kommentar
Men vi, det norske folk, må ikke miste motet. Vi kan ikke trekke oss ut fra steder vi operer. Vi er nordmenn. Vi lar oss ikke knekke.

Heldigvis er ikke du en typisk Nordmann. :whistle:

Greit, din versjon er:

 

"Vi er fire og en halv millioner feiginger fra kaldeste kalde sted på jord, vi går rundt og er konstant redde og skal ihvertfall ikke gjøre noe farlig.. Det er farli' det.."

Ville du dratt til Irak Jokke?

Lenke til kommentar
Men vi, det norske folk, må ikke miste motet. Vi kan ikke trekke oss ut fra steder vi operer. Vi er nordmenn. Vi lar oss ikke knekke.

Heldigvis er ikke du en typisk Nordmann. :whistle:

Greit, din versjon er:

 

"Vi er fire og en halv millioner feiginger fra kaldeste kalde sted på jord, vi går rundt og er konstant redde og skal ihvertfall ikke gjøre noe farlig.. Det er farli' det.."

Ville du dratt til Irak Jokke?

Nei, men vi sender landsmenn ned dit. Som er spesielt utrustet både psykisk og utdannelsesmessig sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...