Gå til innhold

Danne en ny cs klan med skillz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ligger aldriii (neverever!) i minus stats og en kammerat av meg... han vet hvordan man bruker sånn vt greier. Kan jeg trye for clanen din?

 

Alder: 15 år

Bosted: Drammen

Hodeskudd: bare hs sånn som i cpl

Våpen: akførtisyv og mfire

Jeg henger på efnet på #uberleet1 som er sånn vennechan for gode cs spillere

 

Jeg sitter egentlig på en ganske dårlig linje sånn fra telenor men har god ping samtidig som jeg bruker vt hvis jeg setter ratesa til 9999 20 20!

Pcn min er heller ikke no særlig å skryte av men jeg har 60fps stabilt så lenge ingen kaster sånn smokegranater i trynet på meg (lol nobs)

Har dessuten sett minst 20 fragmovies så jeg kan litt om hvor man skal aime for å treffe hodet og hvordan man kan lure motstanderen ved hjelp av en smoke granat (de tror det er flash lollololol)

Men pc har ikke så mye å si for skillz som det jeg har!

 

Dessuten hater jeg cheatere, jeg pleier ofte å si ifra til admins når jeg spiller public for å banne sånne tapere som har veggjuks og sånn hodebot. Så forresten minst 3 folk som cheata i dag som jeg jagde bort fra servern ved hjelp av stygge ord og rå kraft :w00t::w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg ligger aldriii (neverever!) i minus stats og en kammerat av meg... han vet hvordan man bruker sånn vt greier. Kan jeg trye for clanen din?

 

Alder: 15 år

Bosted: Drammen

Hodeskudd: bare hs sånn som i cpl

Våpen: akførtisyv og mfire

Jeg henger på efnet på #uberleet1 som er sånn vennechan for gode cs spillere

 

Jeg sitter egentlig på en ganske dårlig linje sånn fra telenor men har god ping samtidig som jeg bruker vt hvis jeg setter ratesa til 9999 20 20!

Pcn min er heller ikke no særlig å skryte av men jeg har 60fps stabilt så lenge ingen kaster sånn smokegranater i trynet på meg (lol nobs)

Har dessuten sett minst 20 fragmovies så jeg kan litt om hvor man skal aime for å treffe hodet og hvordan man kan lure motstanderen ved hjelp av en smoke granat (de tror det er flash lollololol)

Men pc har ikke så mye å si for skillz som det jeg har!

 

Dessuten hater jeg cheatere, jeg pleier ofte å si ifra til admins når jeg spiller public for å banne sånne tapere som har veggjuks og sånn hodebot. Så forresten minst 3 folk som cheata i dag som jeg jagde bort fra servern ved hjelp av stygge ord og rå kraft :w00t::w00t::w00t::w00t:

skryt skryt... skal vedde på at jeg hadde eid deg så værst... :yes::yes:

Lenke til kommentar
Jeg ligger aldriii (neverever!) i minus stats og en kammerat av meg... han vet hvordan man bruker sånn vt greier. Kan jeg trye for clanen din?

 

Alder: 15 år

Bosted: Drammen

Hodeskudd: bare hs sånn som i cpl

Våpen: akførtisyv og mfire

Jeg henger på efnet på #uberleet1 som er sånn vennechan for gode cs spillere

 

Jeg sitter egentlig på en ganske dårlig linje sånn fra telenor men har god ping samtidig som jeg bruker vt hvis jeg setter ratesa til 9999 20 20!

Pcn min er heller ikke no særlig å skryte av men jeg har 60fps stabilt så lenge ingen kaster sånn smokegranater i trynet på meg (lol nobs)

Har dessuten sett minst 20 fragmovies så jeg kan litt om hvor man skal aime for å treffe hodet og hvordan man kan lure motstanderen ved hjelp av en smoke granat (de tror det er flash lollololol)

Men pc har ikke så mye å si for skillz som det jeg har!

 

Dessuten hater jeg cheatere, jeg pleier ofte å si ifra til admins når jeg spiller public for å banne sånne tapere som har veggjuks og sånn hodebot. Så forresten minst 3 folk som cheata i dag som jeg jagde bort fra servern ved hjelp av stygge ord og rå kraft  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:

du er med! :D

Endret av Aadna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...