Gå til innhold

Danne en ny cs klan med skillz


Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt på de fleste trådene om clanstarting, men det virker som alle klanene er ganske lowskilled. kan hende jeg tar feil men det virker ihvertfall sånn.

Jeg søker medlemmer til en ny clan. De som blir med må ha spillt noen pcw og ha litt erfaring fra før av. Jeg har ikke server eller vtrom, men det er ikke noe stress å skaffe det. Hvis klanen finner tonen kan vi jo se om vi bestiller ws etter å ha spillt mot folk som har server en stund, vt rom kan skaffes i løpet av få timer. Hvis dere melder dere på så må dere være ganske aktive.

 

 

ps! Vil helst at klanen skal være seriøs slik at vi kan forbedre oss fortere og det er viktig at det ikke bare blir tulling, for da bare går klanen til f**n etter kort tid.

 

de som er interessert kan bare svare til meg på denne tråden :cool: eller så kan dere skrive en pm

 

Hvis du skal poste på denne tråden så vær SERIØS ikke bare tull

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vill gjerne joine clanen din!

på det det fleste serverene jeg spiller på ligger jeg på mellom 1,60 til 2,0 kills per death.

jeg har en liten clan nå men jeg tror ikke jeg orker den mer!

jeg er foresten 14 år.

spiller også ganske mye..

EDIT: har bare spilt pcw 2 ganger.

Endret av SyphoN
Lenke til kommentar
EDIT: har bare spilt pcw 2 ganger.

Det blir ikke mye TP, taccs eller in-game IQ av det.

sant det, men de som vil være med kan pm'e meg så kan vi utveskle msn adresser og så finner vi ut av det. Jeg kan trye dere så finner vi ut av som kan joine. jeg sier ikke at jeg er den beste i verden, dere trenger ikke være "heaton" for å joine men dere må være seriøse for da blir vi fort bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...