Gå til innhold

Hår wax/gele problem:p


Skateee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noe snodig hår(hvit afro), og har leita i årevis etter noe som funker.

Voks blir bare klin, og gelé har ikke nok hold(har prøvd det meste)

Kom da over noe på H&M her for noen år siden, gelwax - skikkelig artige saker, funker som f... og er billig ca 40,- for en boks.

Blir ikke helt stivt og ikke særlig klissete, men du kan forme håret som du vil...

Lenke til kommentar

Jeg ville anbefalt KMS Paste eller L'Oreal Remix. Grunnet stramt budsjett sverger jeg for tiden til sistnevnte, som koster rundt 40 kroner. Likevel har den en hold som klarer den bragden som få andre hårprodukter klarer; nemlig å temme hårmanken min.

 

Prøv denne, du har tross alt bare 40 kroner å tape på det. ;)

Lenke til kommentar

Bruker rød dax... og det sitter i håret som et helvette som nevt over... Men i løpet av måndene jeg har brukt det, har jeg lært at hvis du blander det uf med en annen voks/gele (gjerne litt god luktende) så går det lettere ut av håret...

 

Du kan også smøre det på håret, også vaske det med varmt vann rett etterpå... da forsvinner litt, men samtidig så er det lett å kødde med håret og samtdig som det holder bra...

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Har prøvd forskjellige hårprodukter:

 

Redken Grip Tight

Dette er vel mer en gel og jeg syns ikke den funker i det heletatt. Jeg tar en passelig mengde på fingra og gnir det inn i tørt hår. Det står bra de første timene, men så blir det bare mykt og holder ikke i det heletatt. Den er dyr og, koster 250 kr for 150 ml. Har prøvd den med kort og mellomlangt hår, funker ikke på noen av delene.

 

Define Wax

Funker sånn passelig bra på mellomlangt hår. Det holder håret bra i korte perioder selv om jeg får det til å stå rett opp og det kan holde på de fleste frisyrer. Ulempen er at det får håret til å se og virke litt fett å ta på. Det er lett å vaske ut og koster bare 50 kr for 100 ml på Rimi. Prøvde en liten mengde oppi kort hår i dag, men var ikke helt fornøyd. Mulig jeg tok for lite oppi da.

 

Define Paste

Når jeg prøvde denne på mellomlangt hår, syns jeg ikke den holdt seg bra nok. Prøvde det på vått hår og da holdt det til håret tørka, så bare falma det og så fett ut. Husker ikke resultatet med tørt hår, men skal prøve det i mårra på det nyklipte håret mitt og se åssen det funker. Denne koster like mye som Define Waxen, altså 50 kr for 100 ml på Rimi.

 

Renati Grey

Har ikke hatt i denne selv, men frisøren tok oppi litt når jeg klipte meg så jeg skulle få se hvordan den er. Den lukter litt rart, men ikke akkurat vondt. Fikk inntrykk av at den var lett å forme håret med og det holdt håret bra i løpet av dagen. Koster 150 kr for 100 ml. Dette er den mest populære Renati voksen og har mer hold enn den hvite Renatien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...