Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk igjen halvparten på en server med ca samme skade, der var det heller ikke skade på boksen, er det åpenbare skader så skal du jo få beskjed om det ved mottak, har skjedd meg en gang det også, da fikk jeg igjen nesten hele kjøpssummen

 

Hvem er det egentlig du vil at jeg skal gå etter her? Jeg tror her at selger har gjort det beste de kunne, og 295 kr i frakt virker ganske traustig å krangle over med posten.

Lenke til kommentar

Har aldri trengt å krangle på noen, posten har et eget skjema for skader, bare å hive inn bilder, får man ingenting så får man ingenting, får man igjen noe så får man igjen noe, alt du sender med posten er forsikret opp til 10 000kr.

 

Personlig har jeg aldri krevd noe tilbake av noen selgere (ser ikke hva man skulle krevd av dem heller), men når jeg har sett hvordan pakker behandles på innsiden av visse steder, så er det ingen tvil for min del om hvordan de fleste skadene oppstår...

 

EDIT; Er altså ikke frakten du får igjen penger for, men det du betalte for tingen

Endret av MariusJS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei.

 

Bygget meg ny custom loop i dag men er litt misfornøyd med kabinettdøren da plexien på Define S er helt elendig. Kommer riper i det om jeg bare ser i feil retning. Har aldri turt å tørke støv av det før, men nå måtte det gjøres og selv med de mest forsiktige sveipene med mikrofiber ble det tusener av små riper.

 

Så jeg tenkte å fjerne hele vinduet og kjøpe nytt herdet glass som jeg limer på fra innsiden med epoxy.

 

Noen som vet hvor jeg kan bestille herdet glass kuttet på mål? :)

 

post-131058-0-69101100-1535662542_thumb.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Takktakk :) Målet var et mekanisk tema og da syntes jeg sorte slanger sammen med alt stålet gjorde susen.

 

Prøver meg på noen glassmestere i dag da, så blir kanskje kabinettet mitt til Define S Tempered Glass edition i helgen.

 

Kjører 5.0GHz på 60C og 5.3GHz på 74C, så kjølingen funker hvertfall :)

Dette er faktisk uten delid, tor det eller ei :p

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt Corsair Obsidian 450D, nytt hovedkort, CPU, RAM(G.Skill 3200Mhz RGB), M.2 SSD og DeepCool Castle 280 RGB. Gleder meg til å bygge igjen! (har hatt samme PC i 7 år, som har blitt oppgradert et par ganger)

Kommer til å bli høy RGB faktor i kabinettet, selv om jeg valgte Corsair 450D for å ha en god balanse mellom stilrent og harry :D

 

Her er forøvrig et bilde av en gammel PC jeg hadde i 2005(Thermaltake Soprano kab):

post-69613-1137966556.jpg

Endret av iBrick
Lenke til kommentar

Ferdig med bygging av min nye PC (utenom gamle skjermkort foreløpig)
"Black Unicorn"

Corsair Obsidian 450D
Corsair AX1200i
Asus ROG Strix Z370-F
Intel i5 8600K
DeepCool Castle 280 RGB
G.Skill TridentZ 3200 MHz 32 GB
AMD HD 7970 GHz Crossfire
Samsung EVO 512GB M.2
Samsung 840 256GB SATA
2 x 3 TB HDDs i RAID

Corsair ML 120 Pro bak og 2 x Noctua 140mm i front
post-238644-0-69143600-1536444482_thumb.jpg

 

post-238644-0-12094600-1536444391_thumb.jpg

post-238644-0-62130300-1536444452_thumb.jpg

post-238644-0-90416400-1536444404_thumb.jpg

https://www.instagram.com/p/BneiMZEF-cV/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=193ednc7h9eh4
Video av RGB lys i musikk modus med Asus Aura

Endret av iBrick
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da har jeg "oppgradert" mitt kabinett. Hadde et Fractal Design R5, men hadde lyst å prøve meg på en kabinett med vindu da jeg aldri har hatt det før. Valget falt på Fractal Design R6, rett og slett fordi jeg liker Fractal Design sine kabinetter. Vurderte Kabinett fra Corsair og NZXT også, men ville ikke låse meg fast til et økosystem med tanke på RGB. I tillegg til nytt kabinett kjøpte jeg også noen led-strips for å ha inni PCen. Selv ble jeg fornøyd med resultatet.

 

n2Ek2y6.jpg

 

 

8hRCxMk.jpg

 

otTfk5l.jpg

 

CtoXxED.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...