Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sprit da? Isopropanol skal ikke gi noe belegg, vi vasker ansatsen på jobb med det av denne grunn (området man går på når man spiller bowling)

Sprit er mye bedre ja, Diesel er vell uegnet til å vaske noe annet enn motordeler!

 

Vasker dere plastdeler i Diesel? ugh!  sikker på at dere ikke bruker en "dieselvasker" a?

Endret av kla3torsk1
Lenke til kommentar

Sprit er mye bedre ja, Diesel er vell uegnet til å vaske noe annet enn motordeler!

 

Vasker dere plastdeler i Diesel? ugh!  sikker på at dere ikke bruker en "dieselvasker" a?

Vi er nødt, ingenting tar sot og dritt fra EGR på en dieselmotor så lett som dieselvask. Kan ikke vaske skikkelig inni et innsug, plast eller metall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Slik, skjønner ikke hvorfor alle skal ha det til at de er så stygge. Er jo perfekt med slank kjøler dersom man skal ha SLI på luft. Pluss at EVGA sine kort ikke ser ut som toastjern slik som Palit og Asus.

 

Mann, det ser jo ut som et billig og gjennomsiktig kina leketøy :p

 

Fra backplaten og på siden ser det bra ut, men oversiden (med viftene) er horribel. Minner om slikt:

 

post-131058-0-53071000-1548677033_thumb.jpg

 

 

Gjennomsiktig billig plastikk er og vil alltid se billig og kjipt ut.

Lenke til kommentar

Mann, det ser jo ut som et billig og gjennomsiktig kina leketøy :p

 

Fra backplaten og på siden ser det bra ut, men oversiden (med viftene) er horribel. Minner om slikt:

 

attachicon.gif51TIgev9CUL.jpg

 

 

Gjennomsiktig billig plastikk er og vil alltid se billig og kjipt ut.

 

Forskjellen, er at plastikk-kjøleren på EVGA er helt gjennomsiktig, og faktisk ikke så i-øyenfallende irl.

 

Men nå har jeg hatt både RTX ASUS DUAL, RTX PALIT og RTX MSI SeaHawk i kabinettet mitt, og utrolig nok er EVGA det kortet jeg synes tok seg best ut. Både ASUS og PALIT var klumpete og så mer ut som et toastjern enn et skjermkort, og backplatene der var helt forferdelig rotete. Svarte med masse hvite linjer (som var alt annet enn nøytralt). Av de 3 så SeaHawk desidert best ut, men fortsatt noe klumpete.

 

Smaken er som baken, men anbefaler enten vannblokk eller tynn kjøler dersom man skal ha/eller senere gå for SLI. SLI ville aldri gått med PALIT eller ASUS sine kjølere da kortene ville lagt oppå hverandre og generert varme. Men jeg er vel gammeldags som ikke kjører loop på skjermkort, men men :)

Endret av Emile the rat
Lenke til kommentar

Forskjellen, er at plastikk-kjøleren på EVGA er helt gjennomsiktig, og faktisk ikke så i-øyenfallende irl.

 

Men nå har jeg hatt både RTX ASUS DUAL, RTX PALIT og RTX MSI SeaHawk i kabinettet mitt, og utrolig nok er EVGA det kortet jeg synes tok seg best ut. Både ASUS og PALIT var klumpete og så mer ut som et toastjern enn et skjermkort, og backplatene der var helt forferdelig rotete. Svarte med masse hvite linjer (som var alt annet enn nøytralt). Av de 3 så SeaHawk desidert best ut, men fortsatt noe klumpete.

 

Smaken er som baken, men anbefaler enten vannblokk eller tynn kjøler dersom man skal ha/eller senere gå for SLI. SLI ville aldri gått med PALIT eller ASUS sine kjølere da kortene ville lagt oppå hverandre og generert varme. Men jeg er vel gammeldags som ikke kjører loop på skjermkort, men men :)

Tja... Kjører man x299 eller x399 hovedkort med skjermkort med "slots" mellomrom, så får skjermkorta nok luft, selv med 2.75 slots bredde på korta. På x370/x470 amd og z370/390 intel er det som regel bare å glemme det. De har i de fleste tilfellene x16 og x8 portene for nærme hverandre. Typisk 3 slots mellomrom.

Lenke til kommentar

Tja... Kjører man x299 eller x399 hovedkort med skjermkort med "slots" mellomrom, så får skjermkorta nok luft, selv med 2.75 slots bredde på korta. På x370/x470 amd og z370/390 intel er det som regel bare å glemme det. De har i de fleste tilfellene x16 og x8 portene for nærme hverandre. Typisk 3 slots mellomrom.

True, har z370 og SLI med de andre aftermarket kjølerne er bare å glemme, med mindre man setter på vannblokk.

 

small-v1542925783.png71TeO5DBCBL._SY355_.jpg

 

Ser ikke helt den, men er kanskje bare meg...

Sett fra siden er de fleste RTX kortene med aftermarket kjølere helt forferdelige (å se på). Når jeg sier toastjern tenker jeg på høyden, ser jo værre ut enn de gamle 400-serie kortene til nVidia. Er nok subjektiv her, men syns ikke det er noe fint se på når skjermkortene ser ut som en stor feit kloss.

post-387355-0-22667000-1548694577_thumb.jpeg

post-387355-0-81260400-1548694587_thumb.jpeg

Endret av Emile the rat
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...