Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt bra alternativ! :)

 

Mountingen til noctua er beste jeg har prøvd, men jeg har ikke prøvd BeQuiet sin enda.

Be Quiet har blitt bra fra og med Dark Pro 3 tror jeg det var. Før der var de helt håpløse der det nesten var umulig å få de montert i trange hovedkort og kabinetter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker du radiatoren til å kjøle ned DVD spilleren? :p

 

Edit: To andre som lurte på det samme.

Neida, bruker den til å kjøle ned viftekonteolleren /s

 

Gikk fra custom WC til D15 og "glemte" å plukke ut den øverste radiotoren, så nå fungerer den mest som støvfilter inntil jeg får tid og penger til å mekke custom loop igjen :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte neg nettopp FD Definere R6 til å bygge NAS/Plex-server i. Jeg er veldig positivt overrasket over forbedringene fra da jeg kjøpte Definere XL i 2011, langt bedre løsninger for kabelføring, kompartmentalisering osv.

 

Meget godt fornøyd så langt!

 

I morgen blir det gaming-build i Phantek Enthoo ITX, håper det blir tilsvarende god opplevelse!

Endret av Reeve
Lenke til kommentar

Takk for det. Jeg har hvertfall prøvd å holde det så ryddig som mulig. Bare synd moroa med å bygge går så fort over.

 

Skjermkortet har hele 7mm klarering til radiator. Og det var bare flaks at det passet, for jeg tenkte ikke på GPU-lengde når jeg valgte kabinettet.

Ja, veldig trist at morroa går så fort over! 

 

Haha, ærlig gjort å inrømme at det var flaks! haha

Lenke til kommentar

Liten update på SR-2 bygget med Dual X5675 CPU`er, satt meg ned å testet litt gamle OC ferdigheter, da viste det seg at disse chippene har enormt potensiale med dette hovedkortet! 

Endte opp som NR1 på HwBot i katergorien 2 x X5675, med 5533mhz over alle kjerner ! 

 

Måtte fram med min mobile AC, satt denne så den blåste rett inn i kabinettet!

 

post-367879-0-76526900-1552775616_thumb.png

 

Legger også ved link av CPU-z validering, som viser at det ikke er Photoshop lureri

 

 

https://valid.x86.fr/5820kq

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...