Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Omsider ferdig med mitt første custom vannkjølte build. Mulig jeg kommer til å bytte ut rørene med acrylic og uv coolant da det blir litt tamt i mørket. Et annet alternativ er at jeg setter på led lys, men noe av poenget er at det skal være et clean build. Noen innspill?

 

Edit: og slik ser buildet ut

 
post-108143-0-12883600-1509538100_thumb.jpg
 

Allerede blitt litt lei looken på buildet. Tenker jeg bytter ut "nickel"rørene med glassrør. Er litt fanga når de kommer til fargetemaer da minnebrikkene er svarte og hvite og det samme med hovedkortet (angrer litt på at jeg gikk for det hovedkortet da det ikke akkurat har vokst på meg, blir bare styggere og styggere :p). Mulig det kan bli kult med lyseblå farge på væska eller noe sånt. Kommer også til å bytte ut viftene da lyset på disse er ekstremt dårlig kvalitet. Hver av viftene har nå fått en ulik hvit/blå farge.

 

Må også bytte pumpa mest sannsynlig da denne lekker litt. Har sjekka o-ring men den er i orden. i tillegg er jeg ikke helt fornøyd med drainporten under radiatoren. Denne er for tung og den ligger dermed og hviler nede på beinet på kabinettet. Ser litt halvferdig ut, men mulig den blir lettere med glassrør slik at den klarer å holde seg oppe av seg selv.

Endret av Downhill
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg går for andre rør blir det glass ja. Evt farge vannet slik det er nå. Da blir det farge i tanken, skjermkortet og pumpa. Da gjelder det å finne noe som matcher svart, hvitt og nickel. Men jeg får se. Er det noe jeg er 100% sikker på er det at viftene skal bort. Det er Jonsbo vifter som i utgangspunktet skulle gi hvitt lys. Det ser værre ut i virkligheten enn på bildet. Nesten så jeg lurer på om de har sendt feil :p

Lenke til kommentar

Det blir nice :) Hva er planene dine videre for vannkjølinga og komponenter?

 

En 480 XTX radiator i bunnen av kassa, kjølt av 4x Gentle Typhoon vifter. Fra radiator skal jeg bruke noe EK ZMT tuber til pumpa og en pass-through, og derfra går det over til kobber-tuber tenkte jeg.

 

Usikker om jeg ønsker bruke nikkel-plata kobber, eller bare rett ut kobber og lakkere dem i annen farge.  :hmm:

Lenke til kommentar

Da har jeg kanskje gjort noe riktig hvis noen husker den fra ca 3 år siden  :tease:  Har fortsatt samme komponenter, på tide å oppgradere. 

Såpass ja, sitter på 2x1080Ti og 1800x atm, og vurderer selv å oppgradere, selv om det ikke er nødvendig :p

 

Skal forresten hente ett slikt kabinett nå etthvert;

 

u4fbpu1gzz711.jpg

Lenke til kommentar

Det marius sa, ingen kabinett, mange faner..

 

Ganske åpent tho, vannkjøling ser nice ut.

 

Blir ikke dette veldig bråkete?

 

edit: Får ikke notifikasjon om du ikke quote'r å.

 

 

:hmm:

 

Viftene er der jo pga. størrelsen på radiatoren. Kunne gått for en mindre radiator og færre vifter som lett hadde gjort jobben, men det hadde sett teit ut i det caset jeg har.

 

Hva angår bråk er det faktisk overraskende stille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...