Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

TJ07

 

Jeg har enda mitt tj07 fra 2006? :D Legendarisk kabinett!

Har hatt lyst på TJ07 siden rundt samme årstall. Gikk ett par år før jeg bygde dataen etter det, men har angret siden det på at jeg ikke kjøpte kabinettet. Fikk opp Linus på Youtube for noen uker siden og så TJ07 igjen. Kikket litt rundt på Finn uten å finne det, men i forrige uke mens jeg hadde noen styrepils + moms innabords fant jeg det litt bortgjemt i en annonse, og fikk sendt det fra Trøndelag til meg i Haugesund :D Rått!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Minner meg på at jeg må sette sammen Murderbox kassa mi. Fremdeles ikke giddi det...

 

 

 

TJ07

Jeg har enda mitt tj07 fra 2006?  :D Legendarisk kabinett!

Har hatt lyst på TJ07 siden rundt samme årstall. Gikk ett par år før jeg bygde dataen etter det, men har angret siden det på at jeg ikke kjøpte kabinettet. Fikk opp Linus på Youtube for noen uker siden og så TJ07 igjen. Kikket litt rundt på Finn uten å finne det, men i forrige uke mens jeg hadde noen styrepils + moms innabords fant jeg det litt bortgjemt i en annonse, og fikk sendt det fra Trøndelag til meg i Haugesund  :D Rått!

 

Flott å se flere Haugalendinger her. :D

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg syntes at hvitt bakgrunnslys er fint. Bare for å lyse opp innredningen litt, ikke for å fargelegge hele innholdet.

Må si meg meget enig i dette. Har du en build med feks. blå detaljer kan du ødelegge hele greia med å kjøre på med masse blå led's. Men, hver sin smak og folk må få gjøre hva de selv ønsker og liker :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...