Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Or can you? ;)

 

Sleng på vifter på kondenseren og øk duty cycle eller kompressoren sin "operasjonfrekvens", så ville man økt ytelsen betraktelig.

 

Hørtes vell så spennende ut som å overklikke PCen. I hvert fall om man ønsker PCen inni kjøleskapet. :p

Desverre ingen god ide :( (Den siste delen)

 

 

Den første som overklokker kjøleskapet til å bli en fryser får en is.

Bare en?

Lenke til kommentar

 

Or can you? ;)

 

Sleng på vifter på kondenseren og øk duty cycle eller kompressoren sin "operasjonfrekvens", så ville man økt ytelsen betraktelig.

 

Hørtes vell så spennende ut som å overklikke PCen. I hvert fall om man ønsker PCen inni kjøleskapet. :p

Desverre ingen god ide :( (Den siste delen)

 

 

Den første som overklokker kjøleskapet til å bli en fryser får en is.

Bare en?

 

Med nok kjøling på kondenseren så bør det vel å la seg gjøre å kjøre noen mindre saker vil jeg tro. For bortsett fra kjølinga der, så er det jo ikke sååååå mye mindre kompressor enn små AC-enheter. Ja, slike jeg har brukt til å hente ut et titals PCer verdi av effekt. XD 

 

Men i disse dager skryter jo folk av sine små effektgjerrige PCer, så hvem vet, mulig er jeg ganske sikker på det hadde blitt med noe "overklokking". :p 

 

 

 

Den første som overklokker kjøleskapet til å bli en fryser får en is. 

 

Hehe, tross for at det nok var mest for ordspillet sin del og dobbeltbetydningen så er det i alle fall ikke store "overklokkingen " som trengs. Bare å nappe ut termostaten, og vips har du fryser. Ja, forskjellen er jo ganske liten på de to.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det ble slått litt på stortromma for et par månder siden, og har siden ventet på å få mitt nye kabinett levert, i dag kom det endelig, må si at det virkelig ser bedre ut i det virkelige liv enn på bilder.

 

Blir montert et sett relativt gromme komponenter og vannkjøling av samme kaliber iløpet av uken :D

 

21493753044_683002d784_h.jpg

 

22126662971_c714d49e82_h.jpg

Lenke til kommentar

https://www.komplett.no/product/853613/datautstyr/kabinetterbarebone/midi-tower/in-win-909-silver-e-atxatxmatxmitx?cks=ASS&assoc=26FB581C-3DAA-4F6A-AEA0-8720D71DBD87#

 

Her har du kabinettet, sendte mail til komplett ganske så umddelbart etter det ble vist frem Computex og fikk de til å bestille inn da det passet perfekt til mine planer mtp. vannkjøliong, samt det var estetisk veldig pent og stilrent. Blir nok lastet opp en del bilder etter PCen er ferdigmontert ja :)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Denne helgen har jeg omsider fått komt igang å jobbet med å flytte komponentenne over i in win kabinettet å startet på vannkjølingen. Planen var å starte å fylle å få PCen opp å gå iløpet av dagen... Støtte selvfølgelig på en del problemer, paralell broen til skjermkortenne passet ikke, da 3 slots på asus hovedkortet tydligvis ikke er det samme som 3 slots for EKWB, så jeg måtte bruke nippler og en slange isteden. Trodde da at jeg hadde bestilt inn nok reservenippler slik at det skulle gå bra, men når siste nipplen skulle på så fant jeg ingen... Jeg gikk da inn å sjekket bestillingen å telte over hvor mange jeg hadde brukt, å joda, det manglet 1 jævla nippel  :wallbash:  :wallbash: . Så da må jeg til å bestille å får vel neppe PCen opp å kjøre før tidligst Onsdag...

 

Uansett, så er her resultatet så langt... 

 

21653535074_41d70ee016_k.jpg

Endret av Evil-Duck
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Delene til vann kjøper man ikke eksakt av LOL

Trenger man 9 kjøper man 20 

Så kjøper man et par deler man ikke trenger som er kjekke å ha. 

 

Hehe, med prisen på kompresjonsnipler prøvde jeg å holde meg innenfor rimelighetens grenser (Begynner å bli dyr nok denne PCen nå :ph34r: ), men når paralellblokka mellom skjermkortene ikke passet måtte jeg plutselig bruke 2 nipler jeg ikke hadde planlagt å bruke, samt jeg hadde telt opp litt feil når jeg bestilte, trodde jeg hadde 2 til overs, men hadde vist bare 1... Så det gikk som det gikk, bestilte meg 5 ekstra nippler samt et par bøyer fra Digital Impuls nå, bare sann i tilfelle et eller annet går skeis under fylling  :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...