Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Ikkje PC-kabinett sjølv om det har pc i seg :p, men skapet mitt på vidaregåande. Var lei av rotete skap, så ordna det litt. Har laga hylle til skulepcen, bokstøtte, belysning og innlagt straum.

Hylla har to plater på sidene, festa med to sterke magnetar på kvar side. Sjølve hylla ligg laust oppå desse platene. Laptopen har ei jalla kjølematte frå Clas. Kan ladde laptopen og mobilen på denne hylla. Hadde en usb-hub her før, med laddeport etc, men fann ut at eg ikkje hadde bruk for den.

Ledlysa var vanskelege å feste, sidan ingen lim ville halde. Ente opp med å bruke Scotch-tape, og det fungerer best.

Bokstøtta er ei blikkplate på ca  30cm*15cm bretta 90 grader. Det har komt små merke i botnen av nokre av bøkene mine pga den skarpe kanten på bokstøtta, så anbefaler ikkje dette til nokon andre.

Straumforsyninga er ei eg har prøvd å reparere, og den har ingen ting med skapet og gjere. Straumen kjem frå ei stikkontakt til venstre for skapet, og det er lagt ei ledning gjennom eit lite tilfeldig hol nede i venstre hjørne.

Sist og ikkje minst ei isboks til småting. :p

 

Har ikkje gjort noko med skapet i seg sjølv, så det er i 100% original stand. Har ikkje bora eller skjært i det i det heile tatt. Eg kan ta ut allt på 5 min.

 

post-223190-0-07194000-1434187606_thumb.jpg

 

post-223190-0-00433300-1434187080_thumb.jpg

Endret av sevs
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange disker får du plass til slik som dette? Du har jo en radioator på hvert "kammer". Samt en PSU med ledninger som kommer litt i veien.

 

2 2.5" i front og... 4? på det andre kammeret? (normalt 8)

 

Jeg har 4x3.5" over PSU i det andre kammeret og SSD under skjermkortet. Måtte fjerne ene HDD holderen for å få plass til ledninger og radiator. Jeg kan mounte 1 SSD til under skjemkortet + 2 i frontpanelet. Elsker det kabinettet<3

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Jeg har 4x3.5" over PSU i det andre kammeret og SSD under skjermkortet. Måtte fjerne ene HDD holderen for å få plass til ledninger og radiator. Jeg kan mounte 1 SSD til under skjemkortet + 2 i frontpanelet. Elsker det kabinettet<3

 

Har samme kabinett selv med 4HDD+1SSD

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=276303&p=22050585

 

Jeg var bare nysgjerrig på hvordan du hadde lagt det opp i det andre kammeret med radioator+hdd.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Såvidt jeg ser så kan man nå laste opp 3GB med bilder, som også er noe jeg tok opp med forumduden vår ;)

Det var på tide! Jeg har hatt full kvote i 6 år eller.no

 

Helt enig, men de mente at de fleste brukte eksterne kilder, som sikkert stemmer, mens jeg syntes opplastningen her funker bra, iaf om man ønsker litt struktur i postene :)

Lenke til kommentar

 

 

Ny builden =) Fikk endelig skjermkort med WB igjen, 980ti@1500Mhz sparker godt!

Stappet inn noen QD slikt det er lett å skifte skjermkort, cpu og hk. Hvorfor har jeg ikke gjort det før? :p

 

attachicon.gifpc.png

Er det mulig å klemme inn en 60mm tykk 360 radiator i fronten?

Ikke uten å modde bort 5½ Bay og muligens lage noen perforeringer. Landet derfor på en 240x65. I toppen gikk 60mm med et nødskrik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...