Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig fått knotet meg til å gjort litt mer på min egen prodigy!

Mangler bare en 280 radiator, pumpe, tank, slanger og nipler nå. Og alt er bestilt :)

_MG_2298.JPG

_MG_2300.JPG

_MG_2302.JPG

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nytt kabinett og hovedkort :D fine greier dette, fikk montert detta i dag :D

Alt dette i et Fractal design arc mini R2, super kabinett med masse gode muligheter, elsker dette kabinettet, så my bedre enn det gamle haf 932

post-219566-0-68663200-1388793861_thumb.jpg

post-219566-0-45651100-1388793868_thumb.jpg

post-219566-0-09065200-1388793874_thumb.jpg

post-219566-0-99065300-1388793877_thumb.jpg

Endret av Mgut
Skrevet

Det ser trangt ut oppe med harddiskene. Hvordan planlegger du p få dem inn i kabinettet? Det ser ut som at tanken din hindrer deg i å flytte dem inn.

Skrevet

ja, de hindrer meg litt å få de helt inn, men tanken blir nok byttet til en mindre en...., green disker blir ikke spesielt varme, men gjør ikke noe for nå om de stikker litt ut

Skrevet

Venter på et corsair 540 og vannkjølingsdeler. Blir spennende å se om jeg klarer å få det like pent some mange av kabinettene i denne tråden.

Det er langt i fra vanskelig å få til en fin maskin. Bare ta deg god tid og bruk heller ekstra god tid på byggingen. Viktigste for å få til en fin maskin er å organisere ledninger og slanger, ihvertfall det som er synlig, så blir maskina automatisk fin!

Skrevet

Alt jeg har bygget har nesten automatisk blitt ganske ghetto, så får se hva det blir til.

Air 540 kan man faen meg ikke klare å gjøre mye stygg. Bare å slenge pumpe og ress bak, så blir det så fint som regel.

Skrevet

Enig med at det så ut som skikkelig dårlig utførelse. Ville aldri funnet på å sette meg ned bak et slikt bord.

Ideen er heller ikke spesielt ny akkurat. (sett både hjemmesnekra og offisielle versjoner.

• Liker 1
Skrevet

Venter på et corsair 540 og vannkjølingsdeler. Blir spennende å se om jeg klarer å få det like pent some mange av kabinettene i denne tråden.

Hei, hvilke MM bredde har du valgt på radiatorene? :)

Skrevet (endret)

Hei, hvilke MM bredde har du valgt på radiatorene? :)

Du kan bruke ^

Fungerer fint med 1x 360mm 60mm og 1x 240mm 30mm ihvertfall. Eventuelt 1x 360mm 45mm og 1x 240mm 45mm.

Endret av Sermoni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...