Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Hadde egentlig tenkt å legge inn et av mitt, men etter å ha sett perry sitt setup venter jeg et par sider..

 

edit: perry, har egentlig gått med tanken på å lage et lignende skrivebord, bare med skuffer under selve platen, og en ikke-uttrekkbar del på en side. Hadde du giddet å sende meg en PM på hva møbelsnekringen kom på? Har priser på materialer selv (utlandet). Og hvor dyp er skrivebordsplaten du har fått laget, 80cm?

Endret av wampster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som hater Fatal design? :p

 

Jeg hater mitt pga det er for liten plass til store skjermkort som 6990. Derfor står det tomt og forlatt. Jeg snakker om miditower utgaven. Hadde lengden vært 10 cm lengre, så hadde det jo vært et ganske bra kabinett.

 

 

Lenke til kommentar

Er det bare meg som hater Fatal design? :p

 

Jeg hater mitt pga det er for liten plass til store skjermkort som 6990. Derfor står det tomt og forlatt. Jeg snakker om miditower utgaven. Hadde lengden vært 10 cm lengre, så hadde det jo vært et ganske bra kabinett.

 

Jeg bygde en PC for en kamerat i ett slikt midi kabinett...

Værste kabinettet jeg har bygd i

Lenke til kommentar

Enda så er det TJ07 jeg er mest fornøyd med, og det kom i 2006! :ohmy:

 

Snakk om å være forut for sin tid... God plass og lett å bygge i. Utskyvbar bakplate etc. Perfekt for vannkjøling.

 

Husker det var noen her på forumet da som mente jeg var gal som kjøpte et så dyrt kabinett, men nå ser det ut som det var verdt investeringa ;)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...