Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Fått byttet til HAF-X-en i dag. Har kjørt tidligere i et Antec 1200, men med 8 disker blir det fort kabelrot, men i HAF-en er det ikke noe problem.

 

Plassering av radiator til H100-en er kanskje litt uheldig, men enn så lenge så fungere det helt ok.

 

Er litt usikker på om jeg liker både rødt og blått lys, men kjører det en liten stund for å prøve.

 

Kom gjerne med tips, og si hva dere liker/ikke liker :)

post-112124-0-19585500-1326385612_thumb.jpg

 

Å ha H100 radiatoren sånn var egentlig ganske smart. Har 2 x 3000rpm vifter der. Så hvis jeg kjøper meg en H100 skal jeg sette radiatoren der :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir den ikke veldig varm når den står så nære alle de HDD'ene? :p

Ikke mye varme som kommer av de diskene, er stort sett lagringsdisker som skrur seg av når de ikke er i bruk.

 

Tenkte mest på at varmen samler seg i boksen ved strømforsyneren der.

Men CPU ligger på 47 grader full load, med en rom temp på 24, så det er vel helt ok.

 

Har da byttet bort orginalviftene fra Corsair, syntes de var litt vel bråkete. Satt inn noen som bråker mindre, men som da sikkert flytter litt mindre luft.

Endret av Erik 850
Lenke til kommentar

Det gjør jeg og :p

 

Men da burde jeg vel oppgradert til en 360 radiator?

240 er vel knapt for mer enn 2 6950-kort.

 

Jeg har forsåvidt snust litt på denne: http://techbay.no/product.html/coolgate-radiator-3x120-60?category_id=76 Og da sette på noen fine vifter.

 

Men hva vil det si for hele loopen, ved å kjøre 2 x 6950 og en x6 1055t på denne?

 

Vil det bli for mye?

Endret av Erik 850
Lenke til kommentar

Det gjør jeg og :p

 

Men da burde jeg vel oppgradert til en 360 radiator?

240 er vel knapt for mer enn 2 6950-kort.

 

Jeg har forsåvidt snust litt på denne: http://techbay.no/product.html/coolgate-radiator-3x120-60?category_id=76 Og da sette på noen fine vifter.

 

Men hva vil det si for hele loopen, ved å kjøre 2 x 6950 og en x6 1055t på denne?

 

Vil det bli for mye?

Tror det blir litt i overkant varmt om du kjører de tyngste spillene som belaster CPU 70-80% og GPU 70-80%

Hadde prøvd å slenge på en eller helst to tykke 120mm i tillegg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt mye kabler synes jeg. Men av det som er sleavet så ser det relativt bra ut.

 

Det beste er og komme med noen oppfinnsomme måter og gjemme kablene på egentlig. Feks at noe tynne viftekabler kan trekkes bak hk.

 

Eller at du tar i bruk plassen bak hk brettet for og gjemme mesteparten av kablene.

 

Noen av kablene ser også litt slappe ut og bør holdes litt rette med strips.

Endret av WilliamAR
Lenke til kommentar

jeg får mitt nye kabinett i morra med mindre posten roter det til, og denne gangen har jeg gått litt over snittet, så planen var å kanskje spandere på meg et sett nye kabinettvifter, men siden jeg trenger både 120mm, 140mm og 200mm for å utnytte alle plassene, så sliter jeg litt med å finne en vifteprdusent som lever samme type vifte i alle størelser. jeg er fan av mist sine vifter med leds, og da med fargen rød (men kunne vært moro å testa hvite også), er det noen som kan hjelpe?

 

ps, jeg skal hive inn noen bilder etterhvert. vet ikke om jeg flytter over hardwaren i morra, skal rydde og montere kabelstrømper på kablene som følger med først, og ut i fra videoene på youtube, så kommer det til å ta et par timer minst :p.

Lenke til kommentar

jeg får mitt nye kabinett i morra med mindre posten roter det til, og denne gangen har jeg gått litt over snittet, så planen var å kanskje spandere på meg et sett nye kabinettvifter, men siden jeg trenger både 120mm, 140mm og 200mm for å utnytte alle plassene, så sliter jeg litt med å finne en vifteprdusent som lever samme type vifte i alle størelser. jeg er fan av mist sine vifter med leds, og da med fargen rød (men kunne vært moro å testa hvite også), er det noen som kan hjelpe?

 

ps, jeg skal hive inn noen bilder etterhvert. vet ikke om jeg flytter over hardwaren i morra, skal rydde og montere kabelstrømper på kablene som følger med først, og ut i fra videoene på youtube, så kommer det til å ta et par timer minst :p.

 

Du som har kjøpt Silverstone TJ11 fra Dustinhome? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...