Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Jeg likte filmen svært godt faktisk.

 

Du vil likevel verta hugsa som han som gav Schindler's liste 1/10.

:!:

 

The Sixth Sense

 

Så denne for andre gang i går, likte den mye bedre fra 7/10 til 9/10, storyen var gripende fra start til slutt, tror jeg ser den en gang til denne uken. Kan nesten ikke huske noe av filmen sist jeg så den :hmm:

 

Regner med de fleste har sett den hvis ikke er den verdt en titt.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Quo Vadis 4.5/6

 

Ustinov som Nero virker litt OTT , a la Kong Tut i Batmanserien.....lol :D

 

Han får Nero til å framstå som en fikus.....sikkert mye homseri på den tida :/

 

Westworld 4.5/6

 

Sci fi om en temapark med forskjellige emner : western , middelaldern osv

 

Kul nok men den føltes litt kort.....eller så var det QV som hadde for lang spilletid lol

 

 

Nå kommer Plastposen på TV1000 Nordic......woot !

Lenke til kommentar

Jeg skammer meg. Jeg har aldri grått av film før, men i dag skjedde det for første gang i historien.

 

Det sykeste av alt, er at filmen som tok knekken på meg er Bestevenner fra 2009. En urkjedelig barnefilm med et godt budskap. (Så den sammen med yngre søsken).

 

En liten pike steg opp på en talerstol inne på Stortinget, og tryglet om å at myndighetene skulle la en sort vennine av henne bli i Norge. Den talen var så convincing og så rørende og en tåre kom. :ermm:

 

Jaja. Hvis noen har sett den filmen, skjønner de kanskje hvorfor det ble slik.. uansett..

 

2.5/10, p.g.a god barneskildring på tema som barn ikke er spesielt klar over.

Haha, jeg syntes den var dritsøt.

Lenke til kommentar

Jeg skammer meg. Jeg har aldri grått av film før, men i dag skjedde det for første gang i historien.

 

Det sykeste av alt, er at filmen som tok knekken på meg er Bestevenner fra 2009. En urkjedelig barnefilm med et godt budskap. (Så den sammen med yngre søsken).

 

En liten pike steg opp på en talerstol inne på Stortinget, og tryglet om å at myndighetene skulle la en sort vennine av henne bli i Norge. Den talen var så convincing og så rørende og en tåre kom. :ermm:

 

Jaja. Hvis noen har sett den filmen, skjønner de kanskje hvorfor det ble slik.. uansett..

 

2.5/10, p.g.a god barneskildring på tema som barn ikke er spesielt klar over.

Haha, jeg syntes den var dritsøt.

 

lol. Hvem film er det snakk om ? :p

Lenke til kommentar

Jeg skammer meg. Jeg har aldri grått av film før, men i dag skjedde det for første gang i historien.

 

Det sykeste av alt, er at filmen som tok knekken på meg er Bestevenner fra 2009. En urkjedelig barnefilm med et godt budskap. (Så den sammen med yngre søsken).

 

En liten pike steg opp på en talerstol inne på Stortinget, og tryglet om å at myndighetene skulle la en sort vennine av henne bli i Norge. Den talen var så convincing og så rørende og en tåre kom. :ermm:

 

Jaja. Hvis noen har sett den filmen, skjønner de kanskje hvorfor det ble slik.. uansett..

 

2.5/10, p.g.a god barneskildring på tema som barn ikke er spesielt klar over.

Haha, jeg syntes den var dritsøt.

 

lol. Hvem film er det snakk om ? :p

Lenke til kommentar

Den var jo litt søt, men fy fader den talen hennes var for rørende for meg :whistle:

Ikke akkurat en film som jeg lar meg rive av med, men jeg synes den har et utrolig søtt og fint konsept. Banalt for oss litt eldre, men jeg har vel et lite øye til hvordan barn kan oppfatte film og her synes jeg Bestevenner gjør noe plausibelt. Om barna kjeder seg, så har filmen i det minste fremmet et positivt budskap, selv rettet mot de minste.

 

"Naaaaaaaaaaiishaaaa!"

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Twin Peaks - Fire Walk With Me

 

Veldig interessant å se som "ekstramateriale" til serien, men var et par ting som var ganskje kjipt. For det første var det ekstremt irriterende å se at noen av skuespillerne fra serien var byttet ut (Donna). For det andre var det ekstremt irriterende at mange av de skuespillerne som faktisk var med fra serien presterte mye dårligere nå (Leland og Laura). Skulle ønske vi heller hadde fått forklart det som var med i denne filmen som en ekstra sesong av serien, men, men... Noen ganger er det kanskje greit å gi seg mens man er på topp.

 

7/10

 

 

 

Jeg har de siste ukene sett hele Twin Peaks serien og er helt frelst, det må være en av de beste seriene jeg noen gang har sett. Helt sprøtt at jeg alltid har vært klar over at denne serien eksisterer og allikevel ventet lenge med å se den! For alle nølere der ute, få ut fingeren og se pilot-episoden så blir dere hektet med en gang. David Lynch på sitt beste.

Lenke til kommentar

Twin Peaks - Fire Walk With Me

 

Veldig interessant å se som "ekstramateriale" til serien, men var et par ting som var ganskje kjipt. For det første var det ekstremt irriterende å se at noen av skuespillerne fra serien var byttet ut (Donna). For det andre var det ekstremt irriterende at mange av de skuespillerne som faktisk var med fra serien presterte mye dårligere nå (Leland og Laura). Skulle ønske vi heller hadde fått forklart det som var med i denne filmen som en ekstra sesong av serien, men, men... Noen ganger er det kanskje greit å gi seg mens man er på topp.

 

7/10

 

 

 

Jeg har de siste ukene sett hele Twin Peaks serien og er helt frelst, det må være en av de beste seriene jeg noen gang har sett. Helt sprøtt at jeg alltid har vært klar over at denne serien eksisterer og allikevel ventet lenge med å se den! For alle nølere der ute, få ut fingeren og se pilot-episoden så blir dere hektet med en gang. David Lynch på sitt beste.

 

Ja, har hørt mye bra om serien, men aldri fått begynt å sett. Tenkte nå da at jeg skulle begynne å se på. Det er vel den originale piloten man skal se og ikke den internasjonale har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Heh, er ikke US3 enda i produksjon..eller var det 4? Der både van damme og lundgren møtes pånytt etter å vært nedfryst i X antall år?

 

Er en 3 - 4 mnd siden US3 kom nå. Var ikke akkurt den helt store film opplevelsen kan man si..........

 

Åja, jeg så trailer for den for et par dager siden bare, trodde den ikke var kommet enda.

Lenke til kommentar
Jeg har de siste ukene sett hele Twin Peaks serien og er helt frelst, det må være en av de beste seriene jeg noen gang har sett. Helt sprøtt at jeg alltid har vært klar over at denne serien eksisterer og allikevel ventet lenge med å se den! For alle nølere der ute, få ut fingeren og se pilot-episoden så blir dere hektet med en gang. David Lynch på sitt beste.

 

Ja, har hørt mye bra om serien, men aldri fått begynt å sett. Tenkte nå da at jeg skulle begynne å se på. Det er vel den originale piloten man skal se og ikke den internasjonale har jeg hørt.

Hehe, vel, nå er absolutt tiden for å sette i gang. Såvidt jeg vet er det ingen forskjell på den amerikanske og europeiske piloten, bortsett fra at den amerikanske er delt opp i 2 episoder istedet for en lang dobbeltepisode. Jeg tror den euoropeiske versjonen er den letteste å få tak i både lovlig og ulovlig, så det er bare å innstille seg på å se piloten som en film. Etter jeg så den skjønte jeg med EN gang at dette var en serie jeg hadde utsatt alt for lenge å se og var mer eller mindre hekta.

 

Jeg holder på med et gjensyn nå.

 

Twin Peaks er forøvrig tilgjengelig i HD på amerikansk itunes.

 

*host* brukbar kvalitet. dribble.gif

Audrey Horne gjør seg godt i HD veit jeg :love: Endret av thesinner
Lenke til kommentar

Twin Peaks - Fire Walk With Me

 

Veldig interessant å se som "ekstramateriale" til serien, men var et par ting som var ganskje kjipt. For det første var det ekstremt irriterende å se at noen av skuespillerne fra serien var byttet ut (Donna). For det andre var det ekstremt irriterende at mange av de skuespillerne som faktisk var med fra serien presterte mye dårligere nå (Leland og Laura). Skulle ønske vi heller hadde fått forklart det som var med i denne filmen som en ekstra sesong av serien, men, men... Noen ganger er det kanskje greit å gi seg mens man er på topp.

 

7/10

 

 

 

Jeg har de siste ukene sett hele Twin Peaks serien og er helt frelst, det må være en av de beste seriene jeg noen gang har sett. Helt sprøtt at jeg alltid har vært klar over at denne serien eksisterer og allikevel ventet lenge med å se den! For alle nølere der ute, få ut fingeren og se pilot-episoden så blir dere hektet med en gang. David Lynch på sitt beste.

 

Ja, har hørt mye bra om serien, men aldri fått begynt å sett. Tenkte nå da at jeg skulle begynne å se på. Det er vel den originale piloten man skal se og ikke den internasjonale har jeg hørt.

Den internasjonale piloten er vel 20 minutter lengre og avslører vel morderen så vidt jeg vet, så ville absolutt gått for den orginale piloten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...