Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du lot deg lures av traileren til å se filmen, så er du virkelig lettlurt. Den var jo ikke akkurat imponerende. Avid gikk nok en gang i drittfilmfella.

 

Og du har aldri sett en dritt film?

 

Jeg kunne godt la være å anmelde de og heller bare skrive ned alle gode filmer sånn at jeg kan gi et falsk inntrykk. Bare for å kunne late at jeg er en film gud og VET om filmer er gode eller ikke og kan derfor hakke ned på andre og mobbe fritt frem...som du nå gjør.

 

Jeg liker å ta skjanser i å se film. Jeg liker variasjon så jeg prøver meg på forskjelligt. Har ikke noe imot å bruke tid å se en film som dette.

 

Ditt kommentar var barnslig og svært unødvendig. Og ja, jeg ble skuffet og fornærmet av den. Har ikke noe imot tilbakemelding om en anmeldese, men når du går sånn frem å mobbe meg personlig for filmer jeg ser synes jeg du har gått langt over streken.

 

girl_crying.jpg

 

__

 

For å være seriøs: Jeg synes det er like moro hver gang du totalslakter en film, for så å se en like dårlig en neste gang. Og dårlige filmer har jo også sin sjarm.

Endret av Enok3000
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd du tok innlegget mitt så personlig Avid. Det var iallefall ikke ment som mobbing eller personlig kritikk. Det er kjempeflott at du anmelder filmer, men som Cyph også sier, så har du jo fått et lite rykte for at du anmelder (objektivt sett) drittfilmer og slakter dem hver gang. Derimot ikke sagt at det er noe galt med anmeldelsene, meningene eller karakterene du gir. Mitt innlegg var utelukkende ment som et vennlig lite nikk til at du forventer gull av filmer som tilsynelatende virker ræva. Jeg kan være enig at man KAN finne gull i kloakken, men i forhold til den aktuelle traileren er det vanskelig å finne noe annerledes eller spennende.

 

Har du forøvrig funnet gull under letingen så langt? ;)

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Vel, om dette er en tråd om mini anmeldelser av den siste filmen man så, er det da ikke lov å skrive sin personelige mening selv om den ikke stemmer overens med andres?

 

Man trenger ikke være enig, men man kan i det minste ha respekt for andres meninger, og si det på en normal måte at man ikke er enig, fremfor å kaste dritt som om man er en gjeng politikere på stortinget.

Lenke til kommentar

Det er ingen her som har kritisert Avids meninger og strengt talt er det nok få andre her som har sett filmene han ser. Kritikken som Avid føler han mottar, går ikke på anmeldelsene eller meninger men valg av filmer, da i håp om at filmene skal være noe mer enn det imdb-ratingen tilsier. All ære til han for å gå ukjente stier, men når han gang på gang brenner seg, så er det vanskelig i mine øyne å la være å kommentere det. Vel og merke humoristisk.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Vel, om dette er en tråd om mini anmeldelser av den siste filmen man så, er det da ikke lov å skrive sin personelige mening selv om den ikke stemmer overens med andres?

Det er like lov å anmelde en film som det er å slakte en anmeldelse. Og det er enda godt.

--

Btw, jeg så The Goonies hin dagen. omg at jeg ikke så denne filmen som liten. Dette er en perfekt film for 10-11 åringer. Den er fortsat badass hvis du ser den nå, men sammen med The Princess Bride og The Empire Strikes Back er dette en film som tjener på at du ser den som gutt.

Lenke til kommentar

The Goonies er en film som du nok tjener mest på og se i alderen 10-15, men uansett en bra film. Men jeg er nok litt farget av barndomsminnene...så den på kino når jeg var 12 år. Det var ok og vokse opp på 80 tallet og gå på kino :) Ghostbusters, The Empire Strikes Back, Return of The Jedi, Karate Kid, Police Academy filmene :p , Stand By Me, Indiana Jones (1'ern klarte jeg selvfølgelig og unngå på kino :hrm: , men så 2 og 3 i alle fall!), the list goes on... gode kinominner fra en svunnen tid.

Lenke til kommentar

 

Ditt kommentar var barnslig og svært unødvendig. Og ja, jeg ble skuffet og fornærmet av den. Har ikke noe imot tilbakemelding om en anmeldese, men når du går sånn frem å mobbe meg personlig for filmer jeg ser synes jeg du har gått langt over streken.

 

Mobbe deg? En blir kanskje litt fristet pga den der slikkmunn-avateren. Må innrømme den distraherer meg og litt av og til :p

Lenke til kommentar

Synd du tok innlegget mitt så personlig Avid. Det var iallefall ikke ment som mobbing eller personlig kritikk. Det er kjempeflott at du anmelder filmer, men som Cyph også sier, så har du jo fått et lite rykte for at du anmelder (objektivt sett) drittfilmer og slakter dem hver gang. Derimot ikke sagt at det er noe galt med anmeldelsene, meningene eller karakterene du gir. Mitt innlegg var utelukkende ment som et vennlig lite nikk til at du forventer gull av filmer som tilsynelatende virker ræva. Jeg kan være enig at man KAN finne gull i kloakken, men i forhold til den aktuelle traileren er det vanskelig å finne noe annerledes eller spennende.

 

Har du forøvrig funnet gull under letingen så langt? ;)

 

Beklager, jeg har nok overreagert, jeg ser det idag. Jeg legger skylden på den drit filmen jeg såg. ;)

 

My apologies.

 

Enaste "gull" jeg kommer på i farten er vel Ink og Franklyn....2 stk...nice odds eh?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

The Goonies er en film som du nok tjener mest på og se i alderen 10-15, men uansett en bra film. Men jeg er nok litt farget av barndomsminnene...så den på kino når jeg var 12 år. Det var ok og vokse opp på 80 tallet og gå på kino :) Ghostbusters, The Empire Strikes Back, Return of The Jedi, Karate Kid, Police Academy filmene :p , Stand By Me, Indiana Jones (1'ern klarte jeg selvfølgelig og unngå på kino :hrm: , men så 2 og 3 i alle fall!), the list goes on... gode kinominner fra en svunnen tid.

 

The Goonies så jeg først når jeg var 10 år! :D

Sett den mange ganger i senere tid, og synes den dag i dag at det er en fantastisk film.

Lenke til kommentar

Den minner jo unektelig mye om Stand By Me, men der hvor The Goonies er langt mer plotorientert så er førstnevnte et lite mesterverk i sin sjanger med karakterene i sentrum. The Goonies startet veldig bra, men uff.. utviklet seg i en litt småkjip retning. Nå skal det vel også sies at jeg har litt flere minner knyttet til SBM enn The Goonies som jeg så i fjor :p

Lenke til kommentar

Goodfellas (1990)

 

Kanon skuespill, fint og delvis oppslukende historie, men jeg ble til tider litt likegyldig overfor selve handlingen, som var litt for treg for min smak (igjen, til tider). Men filmen bød på flotte karakterer som gav et godt innblikk i mafiaverden - på godt og vondt. Er heller ikke fan av grotesk vold, men det er vel mer enn berettiget i slike filmer, så la gå.

 

Ikke helt der oppe, men absolutt verdt tiden min.

 

7/10

Lenke til kommentar

The Rundown

 

Tror denne er bedre kjent som "Welcome to the Jungle". Andre gang jeg ser den. Forrige gang for flere år siden. Morsom film som inneholder mye bra. Noen idiotiske punkter, men ellers en svært underholdende film. Dere som ikke har sett den burde ta en titt.

 

7/|0

 

Universal Soldier 1

 

Hva skal man si. God film, men den mangler litt "vitenskap" rundt emnet. Ikke en veldig god historie, men den fungerer i denne settingen. Litt for opplagt og feil planlagt utifra hvordan han blir tatt igjen og hvordan det hele ender. Vil rangere dette under "dødtidsbekjemper"

 

5/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...