Gå til innhold

Tatt i fotoboks, juridisk hjelp?


skyline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fascinerende lesning dette i grunnen. Oppsummerer for meg selv her at folk er virkelig genuint opptatte av å få utføre sine ulovligheter uten å bli tatt for det.

 

Man forsvarer sin rett til å bryte loven. Og blir man tatt så syns man at man burde slippe billigere unna.

 

Hallo. Hallo. Hallllloooooooo.

Jeg gremmes av mine medtrafikanter. Alvorlig talt.

 

T'Weed

Lenke til kommentar
Fascinerende lesning dette i grunnen. Oppsummerer for meg selv her at folk er virkelig genuint opptatte av å få utføre sine ulovligheter uten å bli tatt for det.

 

Man forsvarer sin rett til å bryte loven. Og blir man tatt så syns man at man burde slippe billigere unna.

 

Hallo. Hallo. Hallllloooooooo.

Jeg gremmes av mine medtrafikanter. Alvorlig talt.

 

T'Weed

:thumbup:

Som jeg skulle sagt det selv

Lenke til kommentar
Jeebus, maser dere om dette enda!

Skal man kjøre fort med bil stikker man på en bane ett sted.

Alle banene i Norge har track-day en eller annen gang.

Der kan man utsette seg selv og bilen for så mye destruksjon man bare vil. :)

Selvfølgelig, men folk som spiller foppball, ski(inkludert meg), sykler(Igjen ink meg..) eller hva nå F*** man driver med har mulighet litt mer enn en dag i året...

Sier ikke at man skal kunne dra på bane når man vil, men om man hadde fått litt mer interesse rundt bilkjøring på denne måten som man har i Storbritania hvor billøp omtrent er en folksport i helgene så tror jeg det kan ha positiv effekt på trafikken generellt sett. Noen vil kanskje si at det oppmuntrer til hard kjøring ellers, men en annen ting her...på bane lærer du hvirkelig bilen å kjenne

Lenke til kommentar
37-300x300.jpg

 

Men da helst på lukket bane ;) Så slipper man å få problemer med loven, å man slipper også å ta livet av seg selv å andre.

ja sææææærlig. kan du komme til troms og lage en bane så vi kan kjøre på da???????????? ikke alle har muligheten serru........

 

har full forståelse for skyline. er alt for strenge straffer i norge.

har kjørt alt for fort mange ganger, men aldri blitt tatt for det.

 

nå oppfordrer jeg ikke til slik kjøring. men mye av veistandarden i norge er så bra at fartsgrensene kunne godt vært satt opp en del.

 

har hatt lappen i 10 år. inntil nylig.

 

nå kommer det dere egentlig burde reagere på! hva er værst: fyllakjøring el kjøring i 170kmt???

 

etter hva skyline skrev om mulig straff så er den mye værre enn for fyllakjøring og det er feil syns jeg.

 

mistet selv lappen for fyllekjøring like før jul. (bakfylla) og fikk da 18mnd uten lappen, 10000kr i bot, og 22dager beting4et fengsel (slipper soning).

 

og det er jo en mildere straff enn hva skyline muligens får.

det er dær feilen ligger. duste norge!!!!!!!!

tar sterk avstand fra fyllekjøring, og det er min livs største tabbe sålangt.

men mener at jeg skulle hatt strengere straff enn feks skyline som kjørte i 170kmt.

 

nei kjør heller litt fort enn i fylla. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...