Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?


Anbefalte innlegg

Der har du mange meninger, så den diskusjonen tror jeg vi ungår for vår egen skyld !

 

Jeg hater å være crew når "gjester" maser på å få sitte på maskin din eller andre deltagere sine

 

Jeg HATER når GJESTER begynner å styre MUSIKKEN som er CREWET sitt ansvar

 

Jeg hater GJESTER på LAN

 

Jeg hater folk som kommer og spør etter passordet til maskinen når jeg sover..

 

Jeg hater å ikke få litt ro, må ha ro !

 

Jeg hater når folk herjer

 

Jeg hater når folk griser mat osv. på kjøkkenet

 

Jeg hater nesten alt på LAN, foruten spilling og noen gode venner å være sammen..

 

Jeg hater folk som roper, springer ala herjer

 

Jeg er en pesiminst på LAN..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hater 14tisser som oppfører seg som 14tisser.

Hater 14tiss gjester som dukker opp.

Hater folk som roper "arne" støtt og stadig.

Hater folk som drar på lan med familiens hp maskin og kun spiller CS.

Hater folksom bare MÅ gjøre kødd når en skal sove, noen av mine venner er slik dessverre...

Hater å få vondt i magen etter alt for mye brus, og lite mat.

Hater mage problemer etter å ha spist en diger burger/kebab/pizza helt alene.

Hater tam og kjip Cola.

Hater vassen og fæl pizza.

Hater det at man aldri får lov til å ta med seg mini ovn,- slik at jeg aldri får stekt pizza nr 1; Gradiosa.

Hater å måtte gå på do for å bajse.

Hater folk som stjeler på lan!

Hater folk som breier seg utover, slik at jeg får dårligere plass enn jeg har krav på.

Hater folk som absolutt må ha med seg anlegg og spille trance eller metal musikk 24/7, de tror de har en slags makt ellerno. FAEN ta dere, dere er jorda's avskum. Mindre verdt enn Hitler.

Hater folk som søpler overalt, og driter i hvordan det ser ut bak stolen sin.

Hater folk som ikke klarer å oppdatere windows, skaffe et antivirus og brannmur program FØR lanet begynner.

Hater å blir fettete på fingrene, for så å overføre denne dritten på mus/tastatur.

Hater slike "partyfolk" som drar på store lan kun fordi det er mange folk der, Lan er for flinke datanerder som trives best med resirkulert kabinett luft!

 

Oj da, når jeg tenker meg om var det jammen mye jeg hatet, men alt i alt er jeg glad i lan, dog de litt mindre...

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

- Hater folk som skal ruse seg på LAN. (Dvs hasj o.l) Øl og slikt har jeg ikke noe imot, så lenge det er i kontrollerte mengder.

- Hater folk som bare skal spille CS.

- Hater folk som tar med seg kamerater, og når kameratene skal låne pcen din. (Hadde en som satt å pelte buser mens han brukte pcen min.)

- Hater folk som faktisk klarer å ha smør under panna når de skal steke seg litt mat. (Det var et helvete å få bort, da idiotene brukte 250 gram smør)

- Hater folk som skal begynne å låne skjermkort osv, da de har drukket litt for mye.

- Hater folk som legger seg i sengen MIN i MIN leilighet. (Nei Øystein, du var ikke så veldig sexy når jeg stirra rett inn i nesa på deg etter 4 timers søvn)

 

 

Nå skal det sies at jeg sluttet å dra på LAN da kameratene mine begynte å røyke hasj på LAN. Har ikke vært på et LAN på 3-5 år nå.

Lenke til kommentar

er 14 år har spilt cs i 3 år. så finner jeg de folka i 8klasse som har spilt cs i minst 2 år...! så kommer de wannabe som begynte og spille cs for en måned siden og maser om at de skal på lan, at de spiller cs og at de tror de er så über 1337'e fordi di spiller cs.

Lenke til kommentar

vel.. dette er veldig flaut.. :blush:

 

for lenge siden så hadde vi med en fyr på LAN..

vi trodde han var god.. men det som skjedde var... *SNUFF*

"hva skal jeg gjøre nå..? men nå da..?"

"si det da.. NÅ!!!!"

 

vi sa det en million ganger hva han skulle gjøre.. men nei da..

Lenke til kommentar

folk som kommer på lan og ikke har peiling er forhatelig ja.

 

- folk som legger seg kl 0300 på en-dagers hjemme lan.

- folk som spør etter passordet til dataen min når jeg sover :wallbash: hva f tror de?

- innkompetente folk

- drittunger på lan som bare er der for å (prøve å) spille cs, og se på "de store gutta" spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...