Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treg Bluecom --> flere enn meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, det kan være linjekortet som du er tilkoblet som er defekt.

Telefonlinja di kan være dårlig, ikke særlig uvanlig at linja trenger litt pleie av en montør før de blir stabile med ADSL

Jo, men jeg har full aksess så tlf. har ingenting med DSL linja å gjøre. Kanskje Telenor liker å kødde litt med de andre leverandørene siden det bare var dems opplegg som virka når de andre var nede?? he he ..får håpe de fikser dette snart eller legger ut en ny mld. snart om hva som skjer.

Lenke til kommentar

Nå er alt fint igjen her også. Faktisk bedre enn det var! Itavisen.no sin test viser 2200kbits/s på en 2048-linje, så jeg klager ikke jeg :thumbup:

(dinside sin test viser det samme, og de er kjørt flere ganger de siste timene, så det var ikke bare et engangstilfelle)

Lenke til kommentar
Nå er alt fint igjen her også. Faktisk bedre enn det var! Itavisen.no sin test viser 2200kbits/s på en 2048-linje, så jeg klager ikke jeg :thumbup:

(dinside sin test viser det samme, og de er kjørt flere ganger de siste timene, så det var ikke bare et engangstilfelle)

Alt er fint?

 

Bluecom linja mi er nede den nå :dontgetit:

Lenke til kommentar

har vært plaget med bluecom linja i en stund, lav og veldig varierende hastighet.. ringt support, ikke no de kunne hjelpe til med for å få løst problemet, de kom med mange forslag, men ingen forbedring å merke, tror også de hadde en montør ute i sentralen for å sjekke..

 

iallefall, blei piss lei ustabil og treg linje, og skiftet til telenor adsl (2048/256), nu har jeg stabil og rask linje med eksakt det samme utstyret som jeg benyttet hos bluecom (adsl modem, nettverkskort og pc..)

 

HURRA FOR TELENOR!! :yes:

 

-dec-

Lenke til kommentar
har vært plaget med bluecom linja i en stund, lav og veldig varierende hastighet.. ringt support, ikke no de kunne hjelpe til med for å få løst problemet, de kom med mange forslag, men ingen forbedring å merke, tror også de hadde en montør ute i sentralen for å sjekke.

Sikkert et dårlig linjekort i sentralen hvor du var tilkoblet, er ikke bare bare og få disse skiftet ut selv for en ISP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...