Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treg Bluecom --> flere enn meg?


Anbefalte innlegg

Etter en oppgradering natt til onsdag, har der oppstått et problem på ATM-interfacene på en sentral node i BlueCom sitt nett. Dette har ført til pakketap for en del kunder i Sør-Norge. For å rette på dette problemet, blir noden restartet klokken 22:00 i kveld, onsdag 23.06.

 

Meld dere på Bluecom driftsmeldinger, så slipper vi at folk lager slike ubrukelige tråder som dette .

noen ting jeg stussa over:

 

hvorfor vente til 22:00? kan man ikke like greit fikse det med en gang? slipper folk å klage i flere timer over treg linje, ok folk detter ut når de restarter noden (sikkert)? men tipper ferre folk merker det enn at den er treg i flere timer...

 

dessuten så høres det ut her at linja fortsatt er treg etter restarten ?? da får de ikke feilsøkt på det før kl 22:00.... hmm da tar det ENDA lenger tid før de har alt oppe på 100% igjen..

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert et dårlig linjekort i sentralen hvor du var tilkoblet, er ikke bare bare og få disse skiftet ut selv for en ISP.

Ikke bare bare, men hva er jobben dems??? heh.. det bør ikke være så vansklig å gi kundene en stabil linje nå de sier de kan levere adsl i den sentralen..

 

EDIt: så lenge det er i sentralen problemene er vel og merke og ikke ute hos kunden

Endret av Spydz
Lenke til kommentar

Har funnet et annet problem her i huset, for omlag 2 dager siden kuttet nettet, jeg restartet modem, funket. Så tok jeg en pause og nettet ble ubrukt i 1 time, når jeg da skulle koble meg opp igjen måtte jeg restarte modemet IGJEN! Slik har det foregått nå de siste dagene, litt bedre nå, men ikke mye. Veldig irriterendes, noen som har ideèr ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...