Gå til innhold

Hvilken butikk har X800 pro på lager?


Anbefalte innlegg

Ja, har sett hvordan datoene på kortene bare har blitt skjøvet fremover hele tiden. Derfor jeg heller kjøpte HIS sitt på netshop som kosta litt mere da.

 

Og nå er det tomt på netshop også, glad jeg allerede har mitt kort på vei.

 

Lurer på når x800 kortene kommer inn igjen rundt forbi... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, har AMD xp 3000 og 1024 dual ddr ram.

Er det overkill med x800pro da?

Det er jo seff ikke det, med systemet du har. Overkill hadde vært på en athlon 1, 6 og 256MB minne.

 

Får kalde føtter selv jeg, har aldri kjøpt et så dyrt datakomponent!Fikk bare så lyst plutselig. Og uansett, det er jo en god stund til den synker mye i verdi, så ved en eventuell oppgradering i framtiden får jeg fortsatt en god slant for det :)

Lenke til kommentar
Det er nok sant det du sier asad.

Blir nok lenge til vi trenger å oppgradere skjermkort iallefall ;)

Bestilte du det siste?

Forresten, tror ikke det er VIVO på det kortet (?)

Står iallefall ikke noe om det på siden...

Hør med netshop da. Den gule kontakten du ser på det bildet er en video inngang, mao det er kun kort med VIVO som har denne. Men for alt det jeg vet kan det bildet være fra XT PE utgaven.

Lenke til kommentar
Det er nok sant det du sier asad.

Blir nok lenge til vi trenger å oppgradere skjermkort iallefall ;)

Bestilte du det siste?

Forresten, tror ikke det er VIVO på det kortet (?)

Står iallefall ikke noe om det på siden...

Jeg bestilte da det var 2 igjen. hehe, var redd det var for seint da nesten. Jeg vet ikke om det er vivo på det... bryr meg egentlig ikke så mye om det. Gleder meg bare vilt til jeg får det!

 

PS

Da jeg kjøpte radeon 9800 PRO, hadde den sunket ganske kraftig i pris, da hadde den vært ute på markedet en god stund, og nå oppgraderer jeg 4 måneder etter det... Nå derimot blir det en ganske så god stund til jeg oppgraderer, og å bruke 4k er kanskje ikke så dumt i lengden. Tenkte mer " kjøpe når prisen er halvert " før :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...