Gå til innhold

Hvilken butikk har X800 pro på lager?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmm.... sitter nå i tenkteboksen...

Har en ordre inne hos komplett på sapphire kortet (+ noe annet), så da er jeg i tvil om jeg skal slette orderen hos komplett og heller legge inn ny hos Netshop.

Tenker liksom slik om det er vits i å betale 600 kr mer for et kort som er (tilnærmet) lik det andre.

Men så sier du igjen (vetle) at du merker forskjell....

Ikke lett det her nei :no:

Lenke til kommentar

Netshop har kortet inne, siden oppdaterer seg etterhver som kortene blir utsolgt. Men for all del, du kan jo ringe for sikkerhetsskyld. Jeg får kortet i posten i dag eller i morra. Men PCutstyr er så forbanna trege, bestillte resten av pcn derfra...har stått på plukkliste i 2 dager nå, men det som er irriterende er at jeg ringte dem i går. Og dem sa dem skulle sende pakken i går...*tsk tsk* trege folk ass

 

Menne netshop var raske :)

Lenke til kommentar

Ja, da var pakken fra pcutstyr send, og da får jeg x800 pro i dag tipper jeg og resten av pcn i morra :dribble:

 

EDIT: Jeg ville bestillt et av de siste kortene fra netshop hvis jeg var dere...jeg gadd ikke vente på at kortene skulle komme inn andre plasser.Og muligens bli enda mer forsinket.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Sendte mail til Komplett og spurte hvorfor det tar så lang tid for dem å få inn Sapphire x800 kortet på lager. Det er rett og slett fordi Sapphire har store problemer med å følge opp etterspørselen på kortet.

Så kan man jo spørre seg hva Sapphire egentlig har tenkt. Trodde de ikke at de kom til å selge så mange av kortet så fort? Syns det hele er litt rart.

 

Og merk at 17.juli er en UBEKREFTET dato for leveranse av nye kort. Skulle ikke forundre meg om det tar lengre tid (typisk min flaks ihvertfall... da blir det godt over 2 måneder å vente siden jeg sendte inn 9800pro kortet mitt pga. defekt kort).

 

Smøre seg med tålmodighet...... det er lett det!! NOT! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...