Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye Manowar-plata må være noe av det mest latterlige jeg noensinne har hørt. Digre, rosa svisker, med hauger av intetsigende drittpreik og pjatt innimellom. Og hva er greia med å ha hele booklet'en i runer? Det finnes ikke tøft, det er gay, gay, gay! Gaymetall for homoer, kjerringer og andre forvirrede vesener. De greide jaggu å bli verre enn Skylark. Og E-LENDIG produksjon i tillegg!

 

Og ellers må drone doom fans sjekke ut Asva. Hører på Futurists Against The Ocean-albumet nå. Krem. Relativt nytt band, men med rutinerte musikere. Finner medlemmer fra bl.a. Burning Witch, Mr. Bungle og Goatsnake her.

 

"This is the drone record for people who hate drone records."

 

http://www.myspace.com/asvaband

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Paul er Paul da.. Men hadde nok blitt mer syk tromming om de hadde hatt Derek Roddy bak batteriet f.eks.  :dribble:

8077577[/snapback]

 

De trenger noen som Derek Roddy. Riffinga deres er temmelig avanserte saker, og Paul makter overhodet ikke å matche den.

8077813[/snapback]

 

Det er sant.. Riffa til Pat er noe av det mest psycho jeg har sett.. Han er utrolig rask og stødig som klarer å spille det så tight!

 

Edit: Når jeg tenker meg om er kanskje mesteparten av riffa Alex sine :p

 

Og nye Manowar skiva gidder jeg ikke høre på engang.. Take your gayness elsewere..

Endret av Torpern
Lenke til kommentar

VEl, har hørt ganske mye metal gjennom mine headbanger år, men jeg strever nå med å finne noen nye band.

 

De jeg liker nå er:

In Flames

Children Of Bodom

Kalmah

Heaven Shall Burn

Naglfar

Catamenia

Soilwork

Soil

Slipknot

Rammstein

AS I Lay Dying

Amon Amarth

Ayreon

Disturbed

Arch Enemy

 

For å nevne noen. Noen som vet om band som ligner? Jeg setter noen krav, og det er mest til vokalisten. H*n kan ikke høres ut som en tenåring i stemmeskifte, eller en uten testostreon. Må ha litt trøkk. Noen tips til band?

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp til å finne ut av hvilke flagg jeg skal kjøpe. Det hadde vært genialt å ha noen flagg til å ha på rommet når jeg flytter på hybel.

 

Iron Maiden 1

Iron Maiden 2

Finntroll

Opeth

Ozzy - Highway to hell

Dimmu Borgir

Explicit Lyrics (veldig usikker på denne)

 

Hvis vi sier at jeg kjøper to stk. Hvilke ville dere kjøpt?

8079947[/snapback]

A real DEAD one i alle fall, har det flagget selv. Skal vekk snart dog.

Lenke til kommentar
Hva med noen av disse?

Anorexia Nervosa

Emperor

Eternal Tears of Sorrow

Graveworm

Keep Of Kalessin

Old Man's Child

Persefone

Vader

Windir

Wintersun

8079967[/snapback]

 

 

Skal ta en tur innom platekompaniet i morgen og hørre på dem jeg finner. Har alerede hørt

Emperor

Windir

Keep of Kalessin

 

 

Men takk for hjelpen ihvertfall!

Lenke til kommentar
Skal pusse opp romme, gjøre det mer voksent. :p

8079979[/snapback]

Sitter du her å sier at å ha flagg på rommet ikke er voksent? :p

8079982[/snapback]

Yes!

8079986[/snapback]

 

 

hehe, er akkurat ferdig å pusse opp rommet jeg. Så nå henger min Satyricon - Volcano LP høyt oppe på veggen, i påvente av signatur fra selveste Frost :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...