Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de som vil ha den tetteste og mest presise og ultraraske kvalitetsdødmetallen som finnes, og fremeles ikke har hørt om Hate Eternal. Her er fire gode promokutt fra deres myspace-side.

 

http://www.myspace.com/haeteternal

 

http://www.hateeternal.com/images/photos/2002promo/he32002_6x4.jpg

 

Me->Fan

8084303[/snapback]

 

Neinei, tullebukk. Dagens kongar av death metal er sjølvsagt IMMOLATION! Mørkt, blasfemisk og teknisk. Dei kan stolt påberope seg tittelen "innehavar av death-metal-historiens beste riff" (0:36 uti Nailed to Gold), og verdens barskaste vokalist. ROSS DOLAN!

 

www.myspace.com/immolationny

 

Hate Eternal har ikkje falt heilt i smak hos meg, riktignok berre høyrd gjennom I, Monarch eit par gonger, men den var middels.

Lenke til kommentar
Har nettopp fått ørene opp for Spastic Ink, fantastisk progressiv metall. Noen andre som har hørt dette bandet. Isåfall; hvad tycks?

8085735[/snapback]

 

Haha, tullete band. Litt i overkant nerdeteknisk. Greit i små doser, men å høyre heile Ink Complete blir overkill. A Wild Hare er funkey.

 

High five, Glinte-gutt!

Lenke til kommentar

Tja... :hmm: Jeg likte det jeg hørte på myspace...Skal skjekkes ut nøyere. Så får vi se om de koomer opp på åpenbaringslisten for metal - de hellige øyeblikk der du oppdager et nytt band eller et album. Som Slayer, Fredrik Tordendal, Nevermore og Necrophagist har gjort før.

 

Stikkord etter et par låter: Dette er veldig Morbid Angel aktig....

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

Har hørt på Cannibal corpse siden "Eaten Back To Life" (1990), og bandet kan oppsummeres mer som sjokkartister mer som strøkne musikere. Mest image, vold, vold vold og ultravold tekster og sjokk, død og blod covergrafikk. Men et bunnsolid stødig band med 17 års fartstid etterhvert. De vil aldri bli husket som de store musikerene.

Lenke til kommentar

Rob Barrett og Pat O'Brien er innihelvetes dyktige metalgitarister, og Jack Owen er/var jaggu ikke langt bak. Alex Webster speller bassflettene av de aller fleste innen metal. Paul suger.

 

Nyeste plata, Kill, er verdt penga. Kjøp den og re-releasen av Vile, som er rett rundt hjørnet. Remastret og med fet live DVD.

 

Og coverene er jo dritfete!

Lenke til kommentar
Er nesten til å få ståpikk av "Fucked With a knife"

8088051[/snapback]

Oppsøk psykolog angående dine morbide fetisher.

8088053[/snapback]

Jeg gjorde det, men han ble så redd at jeg bare dro.

 

Now, Unfuck yourself before I unscrew your head and shit down your neck

Lenke til kommentar
Rob Barrett og Pat O'Brien er innihelvetes dyktige metalgitarister, og Jack Owen er/var jaggu ikke langt bak. Alex Webster speller bassflettene av de aller fleste innen metal. Paul suger.

 

Nyeste plata, Kill, er verdt penga. Kjøp den og re-releasen av Vile, som er rett rundt hjørnet. Remastret og med fet live DVD.

 

Og coverene er jo dritfete!

8087863[/snapback]

 

Enig! Utrolig dyktige musikere!

 

Jeg ville også sjekka ut de gamle albuma også, men Kill er ett fint sted å begynne :)

 

Og covrene er konge ja! Driver å mekker noe lignende til mitt eget band :blush:

Lenke til kommentar

Cannibal Corpse, Hate eternal som nevnt oppe her er grusomt bra band!

Jeg fikk sansen for CC med engang jeg hørt Blowtorch Slaughter fra Bloodthirst! Gikk rett til hjertet! :D CC er virkelig noe å satse på, ordentlig hard, dominerende death metal! Hate Eternal er jo faktisk litt unikt, liker I, Monarch veldig godt... Dem har masse god låter, det er sinnsykt rask death metal!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...