Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å finne ut av hvilke flagg jeg skal kjøpe. Det hadde vært genialt å ha noen flagg til å ha på rommet når jeg flytter på hybel.

 

Iron Maiden 1

Iron Maiden 2

Finntroll

Opeth

Ozzy - Highway to hell

Dimmu Borgir

Explicit Lyrics (veldig usikker på denne)

 

Hvis vi sier at jeg kjøper to stk. Hvilke ville dere kjøpt?

8079947[/snapback]

Easy. Finntroll og Opeth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bekymringen ble brutt ned av meget fengende thrash-riff. =) Har egentlig aldri hørt så mye på Megadeth, men denne var ganske fengende....men ikke fengende nok til at det er noe jeg gidder å bruke penger på. :p

8059939[/snapback]

Ganske enig, jeg var dum nok til å bruke penger på System has Failed, men innså fort at Chris Poland ikke redda skiva (en kul solo redder ikke en middelmådig sang).

 

Megadeth daua etter Countdown To Extinction (Youthanasia hadde sine øyeblikk, men pila pekte drastisk nedover). De to nye låtene Gears of War og Sleepwalker er intet mer enn kjedelig og uinspirert vås. Dårlig? Nei, egentlig ikke. Intetsigende og veldig lite kreativt? Ja.

 

(Dessuten skylder jeg fortsatt Mustaine juling for å ha fucka opp gamle klassikere ved og spille inn ting på nytt. Aldri vært så skuffet noen gang som når jeg hørte den "nye" versjonen av Rust In Peace)

 

Uansett, bare min mening...  :roll:

8060438[/snapback]

Rust in Peace er høydepunktet, men Youthanasia ikke så ille som Cryptic Writing. World Need a Hero har noen ok sanger, men mye oppgulp. Av en eller annen grunn må jeg følge med på hva de fire store foretar seg, men alle har skuffet meg opp gjennom nittitallet og i det nye milleniumet :no:

 

Digre, rosa svisker, med hauger av intetsigende drittpreik og pjatt innimellom.

--------

http://www.myspace.com/asvaband

8078162[/snapback]

Å høre hele skiva er til tider en lidelse, men min 44 min. versjon fungerer på fest ;)

 

Takk for linken forresten.

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar

Megadeth er knallbra frem til etter Youthanasia. Var noen godlåter der også.

Har en liveplate jeg hører på ganske ofte, som kom ut etter Symphony... turneen. Sånn "Best of live" greie. Kom ut i 1994 og heter Live Symphony.

 

Låter man må få med seg:

 

-Anarchy in the UK (coverlåt, ja)

-In my darkest Hour (deilige temposkifter)

-Holy Wars

-Lucretia (bedriftslegen på jobb heter det, faktisk)

-Skin o' my teeth (Here's a song about all the times I've tried to kill myself, and couldn't get the fucking job done!). Tittelen spiller på at "huden" på tennene er det sterkeste materialet i menneskekroppen.

 

-Sweating Bullets

-Hangar 18

-Peace sells..but who's buying

-Devils Island

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hadde en skikkelig metallkveld på lørdag. Først var det vorspiel langt oppi skogen med bål og øl. Skikkelig mørkt og herlig i skogen. Deretter var det ned til han ene av oss for å se Metallica og Sepultura på dvd, og til slutt konsert med det lokale bandet Imprint. Husker knapt konserten, var så opptatt med å headbange, men heavy var det i hvertfall.

 

Alt i alt en finfin kveld :)

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp til å finne ut av hvilke flagg jeg skal kjøpe. Det hadde vært genialt å ha noen flagg til å ha på rommet når jeg flytter på hybel.

 

Iron Maiden 1

Iron Maiden 2

Finntroll

Opeth

Ozzy - Highway to hell

Dimmu Borgir

Explicit Lyrics (veldig usikker på denne)

 

Hvis vi sier at jeg kjøper to stk. Hvilke ville dere kjøpt?

8079947[/snapback]

 

Jeg ville gått for Finntroll og Opeth. Er ingen fan av Opeth, men det flagget var fett.

Lenke til kommentar
Megadeth er knallbra frem til etter Youthanasia. Har en liveplate jeg hører på ganske ofte, kom ut i 1994 og heter Live Symphony.

8082561[/snapback]

Siste skiva som er essensiell er Hidden Treasures som kom i 1995.

 

In March 1995, Megadeth released a special edition of Youthanasia in Europe, containing a bonus disc entitled Hidden Treasures. The bonus disc featured every one-off song by Megadeth, from film soundtracks, compilations, and tribute albums, including a new recording of the Sex Pistols' "Problems". Due to fan demand, the bonus disc was released as its own EP in the United States and Japan in July 1995.
Lenke til kommentar
Søt den  ;)

8083380[/snapback]

Synes den var ganske saa bra jeg.

Naa leter jeg egentlig etter en genser med en enkel band logo frempaa og ingenting paa ryggen. Desverre saa ser det ut som om det ikke finnes. :(

8083402[/snapback]

 

Det var noen Pantera-hoods uten ting på ryggen. Hvis du liker Pantera da...

Lenke til kommentar

Nemlig! Det er ikke noe problem aa gaa med det i Norge, men naa gidder jeg uansett ikke aa gaa inn i de vaerste symbolbrukene. Det blir saa mye missforstaaelser osv.

Ja, Marlyn Manson er skyld i Columbine :roll:

 

EDIT: Folk synes faktisk at Iron Maiden t-skjortene mine er skumle. :!:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...