Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan tror du at de vil reagere på Finntroll-genseren da, med det trestubbeskjelettet på ryggen?

8083520[/snapback]

Ikke vet jeg. De faar ta det som det kommer!

 

Jeg er uansett nazi da, jeg går med Slayer-skjorte, så jeg skjønner godt at du blir misforstått borti urkristne og konservative Amerika.

8083524[/snapback]

Haha, nazi? Serioest? Fordommer!

 

Naa har det seg ogsaa slik at jeg bor i den mest religioese staten i USA, saa det er kanskje ikke saa lurt aa terge paa seg alle? Jeg vil jo fortsatt ha venner. :p

 

Np: 1349 - Hellfire. Genial laat!

Lenke til kommentar

Hoho, fikk vite av en i klassa mi, som forøvrig er Jehovas Vitne, at han hadde sletta "Stairway To Heaven". Grunn: Han hadde hørt den baklengs, og mente derfor at Robert Plant var besatt av demoner ol. Til tider vil man le folk opp i trynet ...

 

Turisas var faktisk tøft. Link. Fikk nesten lyst til å gå til krig nå! For nøye meg med Medieval 2 ...

Lenke til kommentar
Hvordan tror du at de vil reagere på Finntroll-genseren da, med det trestubbeskjelettet på ryggen?

8083520[/snapback]

Ikke vet jeg. De faar ta det som det kommer!

 

Jeg er uansett nazi da, jeg går med Slayer-skjorte, så jeg skjønner godt at du blir misforstått borti urkristne og konservative Amerika.

8083524[/snapback]

Haha, nazi? Serioest? Fordommer!

 

Naa har det seg ogsaa slik at jeg bor i den mest religioese staten i USA, saa det er kanskje ikke saa lurt aa terge paa seg alle? Jeg vil jo fortsatt ha venner. :p

 

Np: 1349 - Hellfire. Genial laat!

8083564[/snapback]

 

fordommer har ingen ting med nazi å gjøre.. jeg har en del fordommer, men er ikkepå langt nær nazi!!

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp til å finne ut av hvilke flagg jeg skal kjøpe. Det hadde vært genialt å ha noen flagg til å ha på rommet når jeg flytter på hybel.

 

Iron Maiden 1

Iron Maiden 2

Finntroll

Opeth

Ozzy - Highway to hell

Dimmu Borgir

Explicit Lyrics (veldig usikker på denne)

 

Hvis vi sier at jeg kjøper to stk. Hvilke ville dere kjøpt?

8079947[/snapback]

 

Finntroll og Dimmu

Lenke til kommentar
fordommer har ingen ting med nazi å gjøre.. jeg har en del fordommer, men er ikkepå langt nær nazi!!

8083766[/snapback]

Naa er det vel ikke det jeg sier. Jeg sier at folk har fordommer mot musikken til Arrosiach, siden han hoerer paa Slayer, noe som ikke har noe med Nasjonalsosialsme aa gjoere.

Lenke til kommentar

Woups...Da er det jo spennende å følge med. En del lineupforandinger der det siste året. Forresten Det er i Sverige Det skjer:

 

"SLAYER, MASTODON, MESHUGGAH and HELLYEAH have been confirmed for the Metaltown festival, set to take place June 30 at Frihamnen in Gothenburg, Sweden. Also scheduled to appear are STONE SOUR and MACHINE HEAD, according to Roadrunner Records Sweden.

 

I følge blabbermouth.

Lenke til kommentar
VEl, har hørt ganske mye metal gjennom mine headbanger år, men jeg strever nå med å finne noen nye band.

 

De jeg liker nå er:

In Flames

Children Of Bodom

Kalmah

Heaven Shall Burn

Naglfar

Catamenia

Soilwork

Soil

Slipknot

Rammstein

AS I Lay Dying

Amon Amarth

Ayreon

Disturbed

Arch Enemy

 

For å nevne noen. Noen som vet om band som ligner? Jeg setter noen krav, og det er mest til vokalisten. H*n kan ikke høres ut som en tenåring i stemmeskifte, eller en uten testostreon. Må ha litt trøkk. Noen tips til band?

8079964[/snapback]

 

Band som jeg anbefaler:

 

- Lamb Of God (Sjekk ut plata As The Palaces Burn, et av de beste metal albumene noensinne!)

 

- Fear Factory (Demanufacture og Archetype er et must å få med seg, knallhard metal!)

 

- Dark Tranquillity (Melo-death, lignende In Flames. Sjekk ut Character og den nye (ikke enda sluppet) skiva Fiction)

 

- Chimaira (Noe ujevnt her og der, men skiva Impossiblity Of Reasons, samt den nyeste Resurrection kan man ikke gå feil med)

 

- My Dying Bride (Dyster og tung doom-metal. Sjekk ut Songs Of Darkness, Words Of Light og den nyeste A Line Of Deathless Kings. Stemninga på albumene er til å ta og føle på. Herlig!)

 

- Opeth (Et av mine absolutte favorittband. Blander brutal prog-death med rolige, atmosfæriske partier. Helt genialt! Skivene Blackwater Park og Deliverance er album som vil få deg til å falle av stolen. MÅ høres!)

 

- Sentenced (Er dessverre oppløst, men det gjør ikke musikken dårligere for det! Albumet The Cold White Light er ufattelig bra, en av mine favoritter. Hvilken sjanger dette er, er jeg ikke sikker på, men det er hvertfall hardt, samt melodisk!)

 

Håper dette var til hjelp :)

Endret av Tobe__
Lenke til kommentar
fordommer har ingen ting med nazi å gjøre.. jeg har en del fordommer, men er ikkepå langt nær nazi!!

8083766[/snapback]

Naa er det vel ikke det jeg sier. Jeg sier at folk har fordommer mot musikken til Arrosiach, siden han hoerer paa Slayer, noe som ikke har noe med Nasjonalsosialsme aa gjoere.

8084166[/snapback]

Nåja...

 

Auschwitz, the meaning of pain

The way that I want you to die

Slow death, immense decay

Showers that cleanse you of your life

Forced in and now you run

Stripped of your life's worth

Human mice for the Angel of Death

Four hundred thousand more to die!

 

Angel of Death!

Monarch to the kingdom of the dead

 

Sadistic, surgeon of demise

Sadist of the noblest blood

Destroying, without mercy

To benefit the Aryan race

Surgery, with no anesthesia

Fell the knife pierce you intensely

Inferior, no use to mankind

Strapped down screaming out to die!

 

Angel of Death!

Monarch to the kingdom of the dead

Infamous butcher, Angel of Death!

 

Pumped with fluid, inside your brain

Pressure in your skull begins pushing through your eyes

Burning flesh, drips away

Test of heat burns your skin, your mind starts to boil

Frigid cold, cracks your limbs

How long can you last in this frozen water burial?

Sewn together, joining heads

Just a matter of time 'til you rip yourselves apart

 

Millions laid out in their

Crowded tombs

Sickening ways to achieve

The holocaust

 

Seas of blood, bury life

Smell your death as it burns deep inside of you

Abacinate, eyes that bleed

Praying for the end of your wide awake nightmare

Wings of pain, reach out for you

His face of death staring down your blood running cold

Injecting cells, dying eyes

Feeding on the screams of the mutants he's creating

 

Pathetic harmless victims

Left to die

Rancid Angel of Death

Flying free

 

Angel of Death!

Monarch to the kingdom of the dead

Infamous butcher, Angel of Death!

 

Angel of Death!

Lenke til kommentar

Du er ganske dum hvis du tror den låter handler om å forherlige nazisme, altså. Det er som å tro at Iron Maiden sin Number of the Beast promoterer satanisme, og begynne å brenne platene deres på bål (det ble gjort flere steder)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...