Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Strømmen har vært vekke eingang mens eg sov, så eg har mista 5-6 timer med folding. Så da datt eg vekk fra topp 20 lista pluss det er noen grader kaldere her ja

 

Kjipt :L Mitt verste møte med strømbrudd var da jeg måtte laste ned noe, skulle ta 20 minutter men endte opp med å ta 4 timer. Først skrudde pcen seg til ventemodus som på et mystisk vis ødelag nedlastingen, neste forsøk gikk strømmen osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GullLars: Jeg har teste hvor lenge jeg kan kjøre mine maskiner uten tilsyn, over 3uker er min rekord.

 

Men til noe annet. Fikk opp det nye kortet i går, gikk opp ca 20K og 15w ned i strømforbruk.

Etter at jeg skrudde av ahci i bios kom winxp opp.

Og ja, god jul alle og håper dere får ny hardware dere kan folde med.

Core i7-3770K.

 

MSI Z77A-GD55.

 

Crucial DDR3 BallistiX Tactical 8GB KIT. 1866MhZ.

 

Corsair SSD Force Series 3, 240GB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel overstått jul til alle som har overlevd høytiden som foldere.

 

Jeg ser av statistikken at 18 stykker har forlatt foldingen. Til tross for dette har laget som helhet klart å øke innsatsen og vi er nå oppe i 61K PPD som gjennomsnitt levert pr. folder. Lagets gjennomsnittlige samlede PPD er økt til 7395K og vi passerer mens dette skrives 175.000.000 poeng for desember, som viser at det gjenstår kun 25.000.000 opp til magiske 200mill. Hvis ikke noe helt uforutsett i negativ retning skjer vil vi klare den rekorden med god margin, kanskje når vi 210mill. hvis vi holder samme trykk som nå. Selv satser jeg på å klare 63mill., mens målet mitt var 60.

 

Ha en fortsatt god romjul. :xmas:

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...