Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan jeg kan legge inn dette på en PC (firewallen/routeren min) med ClarkConnect (linux) fra en PC med Win98?

Fra Win98-PCen logger du deg inn på linux-maskinen din via SSH. Deretter laster du ned F@H-klienten med kommandoen "wget http://www.stanford.edu/group/pandegroup/r...Linux.exe".

Deretter starter du programmet på følgende måte

To use this program, make sure that you can execute it (chmod +x FAH4Console-Linux.exe) and then run it ./FAH4Console-Linux.exe

 

Så må du skrive inn ting som brukernavn og teamid, samme som i Windows-versjonen.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Hei, er litt linux newbie, og kjører klienten nå. Kjører Fedora Core 2.

 

Den starter fint, ingen problemer. Men kan jeg lukke konsollet jeg startet den i, og den fortsetter og kjøre?

 

Kan jeg i så tilfelle legge inn en form for GUI som viser meg at den faktisk kjører, og hva den jobber med og hvor langt den har kommet med en gitt WU?

 

Fredrik.

Lenke til kommentar

Det dere kan gjøre for at klienten skal kjøre selv etter at dere lukker vinduet, er å bruke programmet "screen". Så, når du er i mappen .exe-filen ligger, kan du skrive kommandoen

screen ./FAH4Console-Linux.exe

i en terminal.

 

Før du kan lukke vinduet trykker du ctrl-a-d. For å "koble opp" igjen, bruker du kommandoen

screen -r

 

Dette er en veldig enkel veiledning, men håper den hjelper.

Lenke til kommentar

Installert og joinet medlemskap.

 

Kjøres opp i første omgang på 3 maskiner.

En XP-M 2400 som ikke er klokket enda. Den gir 2.6ghz+ når den er klar for det igjen.

En XP-2500 klokket til 2.4ghz

Og en lusen celeron 1.7ghz maskin.

 

Kjører snart opp en XP2200 maskin samt en XP2000 maskin til som også vil stå å jobbe med dette, så snart jeg får nye kondensatorer til hovedkortene dems.

Lenke til kommentar
då har eg endeleg fått over 1000 poeng (riktignok småtteri i forhold til enkelte andre medlemer, men uansett)  :fun:

Vi er som små aksjonerer i det store bildet :).

Jeg er glad for mine 200 poeng.

 

Edit: Men det kommer snart inn en hel del poeng fra noen andre pcer.

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...