Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noe man kan gjøre for å slippe disse 400 frame greiene?  tar år og dag før dem er ferdige.  Idag ble en 400 frame ferdig hos meg, men den vil ikke sende seg :S

[21:17:16] Preparing to commence simulation

[21:17:16] - Ensuring status. Please wait.

[21:17:16] - Couldn't send HTTP request to server

[21:17:16] + Could not connect to Work Server (results)

[21:17:16]     (171.64.122.120:80)

[21:17:16] - Error: Could not transmit unit 04 (completed July 17). Keeping unit in queue.

Jeg leste på forumet til FAH at det er problemer med 171.64.122.120 serveren. De trodde at den skulle være oppe til i morgen, men WU'en din er lagret i kø, som jevnlig prøves og sendes. Så den blir nok sendt til slutt! ;)

 

Edit: Skriveleifer :roll:

Endret av carp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hadde vært gøy med flere sånne småpakker som går på steps istedefor frames.

Jepp, min K6-2 380 MHz bruker ca. 3 uker på en 400 frames sak, har levert en og er i gang med sin andre (jeg får vist bare disse 400 frames wu-ene). :p

 

Edit: Det hjalp å klage :p , har rast inn med 24 poengere i det siste.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Men hadde vært gøy med flere sånne småpakker som går på steps istedefor frames.

Jepp, min K6-2 380 MHz bruker ca. 3 uker på en 400 frames sak, har levert en og er i gang med sin andre (jeg får vist bare disse 400 frames wu-ene). :p

siste uken har jeg ikke fått noe annet en småpakker, største var på 24 poeng ;)

 

ikke det at jeg klager, men jeg kunne godt ha tenkt meg å få bare sværinger så maskinene slipper å stå idle over natta, hver eneste natt, når de blir ferdige. har oppringt isdn så maskinene har ikke tilgang til nett så ofte..

Lenke til kommentar
Men hadde vært gøy med flere sånne småpakker som går på steps istedefor frames.

Jepp, min K6-2 380 MHz bruker ca. 3 uker på en 400 frames sak, har levert en og er i gang med sin andre (jeg får vist bare disse 400 frames wu-ene). :p

siste uken har jeg ikke fått noe annet en småpakker, største var på 24 poeng ;)

 

ikke det at jeg klager, men jeg kunne godt ha tenkt meg å få bare sværinger så maskinene slipper å stå idle over natta, hver eneste natt, når de blir ferdige. har oppringt isdn så maskinene har ikke tilgang til nett så ofte..

Prelude: Kjører du "klient" med programvaren fra Bluetentacle ?

Hvis ikke har du muligheten til å legge inn inntil 4 klienter i denne, noe som skulle gi maskina litt å jobbe med. Det vil selvsagt gå senere da hver jobb bare bruker ca. 25 % av cpu.

 

I tillegg er det kanskje en mulighet å legge inn konsoll utgaven til FireDeamon Men ! jeg er usikker på om det vil bli noe kluss ved innsending når en blander programvaren ?

Jeg prøvde 2 klienter med Bluetentacle samt 1 klient med konsoll under FireDeamon på en P4 med HT. Måtte til slutt avbryte da det gikk utrolig tregt. Jeg hadde håpt at det skulle gi opp mot 33 % på hver av de 3 oppgavene, men uten å ha noen konkrete målinger gikk det tilsynelatende mye seinere enn dette. Avbrøt til slutt FireDeamon jobben pga. usikkerheten rundt dette med innsending.

Lenke til kommentar

Har ikke fått levert noe på sånn ca to dager, ser ut som om de har trøbbel med den serveren jeg "tilhører". Kan man bytte server på noe vis? Hvor lang tid har jeg på meg før WU'sene går tapt? Kan det evt være boksen min det er noe galt med?? Tror ikke det, alt annet ser ut til å funke....

Lenke til kommentar
Prelude: Kjører du "klient" med programvaren fra Bluetentacle ?

Hvis ikke har du muligheten til å legge inn inntil 4 klienter i denne, noe som skulle gi maskina litt å jobbe med. Det vil selvsagt gå senere da hver jobb bare bruker ca. 25 % av cpu.

 

I tillegg er det kanskje en mulighet å legge inn konsoll utgaven til FireDeamon Men ! jeg er usikker på om det vil bli noe kluss ved innsending når en blander programvaren ?

Jeg prøvde 2 klienter med Bluetentacle samt 1 klient med konsoll under FireDeamon på en P4 med HT. Måtte til slutt avbryte da det gikk utrolig tregt. Jeg hadde håpt at det skulle gi opp mot 33 % på hver av de 3 oppgavene, men uten å ha noen konkrete målinger gikk det tilsynelatende mye seinere enn dette. Avbrøt til slutt FireDeamon jobben pga. usikkerheten rundt dette med innsending.

bruker bare firedaemon og cmd-klienter her på windows maskinene mine.

i dagens oppdatering så fikk hver eneste klient hver sin 230+ wu så jeg tror nok mitt 'problem' var nok en tørkeperiode på store wu's.

 

snat nok, det går vel sikkert å kjøre flere klienter på en og samme cpu og dermed øke tiden brukt per wu, men jeg tror jeg vil stå over å prøve. alt fungerer sånn som det skal så å begynne å rote med klientene og prøve seg fram er noe jeg ikke har noe spesielt lyst til å gjøre. ;)

 

 

N_R, du kan beklagelig vis ikke bytte server. en server kan kun ta imot ferdig resultat fra jobber den serveren har levert. du får nok bare smøre deg med tolmodighet og håpe på at serveren dukker opp igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...