Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg har sett opp ei ny maskin som kun skal folde. det er AMD 1 GHz athlon (vist eg ikkje husker heilt feil)

 

men går det ann å kontrolere korleis det går med foldinga på den maskina via mi andre maskin? dei står i nettverk.

 

tek og gjerne imot tips for korleis eg best mogleg kan utnytte amd maskina.

Lenke til kommentar
eg har sett opp ei ny maskin som kun skal folde. det er AMD 1 GHz athlon (vist eg ikkje husker heilt feil)

 

men går det ann å kontrolere korleis det går med foldinga på den maskina via mi andre maskin? dei står i nettverk.

 

tek og gjerne imot tips for korleis eg best mogleg kan utnytte amd maskina.

Det kommer an på hvilket operativsystem du skal kjøre på den (Windows eller Linux). Skal du kjøre Windows, så kan du bare dele ut mappen du har FAH klienten liggende, der ligger det noen filer som du kan se på for å følge med. Disse er; FAHlog.txt (her ser du alt som klienten foretar seg), unitinfo.txt (gir deg en rask status på WU i prosent) og til sist MyFolding.html (har link til FAH sidene, samt unitinfo.txt).

 

Når det gjelder Linux så kan du logge deg på med ssh for å se hvordan det går, forutsatt at du har kjørt klienten i screen.

 

Og så kan du jo alltids installere VNC på PC-en...

Lenke til kommentar

kjører fah som service her , men det er en ting jeg lurer på ..

skal ikke programmet KUN bruke ledig cpu tid ? ..

når jeg skal spille cs og q3 får jeg stygge fps drops når jeg kjører fah ..

når jeg avslutter fah så går alt fint ...

kjører på low priority på fah ..

Lenke til kommentar
kjører fah som service her , men det er en ting jeg lurer på ..

skal ikke programmet KUN bruke ledig cpu tid ? ..

når jeg skal spille cs og q3 får jeg stygge fps drops når jeg kjører fah ..

når jeg avslutter fah så går alt fint ...

kjører på low priority på fah ..

Har opplevd dette jeg og.. men det skjer heldigvis ikke så veldig ofte... så jeg klarer å leve med det..

Lenke til kommentar

så ble jeg vel med på dette med 1 pc og da... de andre står med d2ol... generelt synes jeg ikke noen av prosjektene gjør hva de lover - bruker LEDIG cpu kraft. spesielt på litt eldre maskiner er det mye lag i systemet - kanskje forfi det er andre prosesser som bruker lav id/prioritet.... samboen sin pc bruker opptil 20 sek med å lage lyder i kabel hvos d2ol kjører (ok, litt off topic), men ingen lag uten d2ol... det samme med pc'en jeg kjører folding på - 5 min på siste %'en på å installere acrobat reader....

Lenke til kommentar

Tror nok f@h bidrar til litt ekstra teoretisk "lag". Det er jo tross alt en ekstra tråd som skal kjøres. Derfor har jeg kun på f@h når jeg bruker vanlig kontorapplikasjoner og slår den av når jeg skal spille (er ikke mye vits å ha den på uansett for spillingen tar så pass mye cpu).

 

Uten at jeg har veldig mye greie på emnet.

 

Edit: Morgen skrivefeiil

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar

Tydelig at en del faller fra..... :( Poeng siste 24 timer er 32,961, vi lå på over 40 for ikke mange dagene siden......

 

http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651

 

Vel, vi får rekrutere litt hardere da! :-)

 

Edit: Når det er sagt dundrer vi fortsatt oppover listene da, må jo opp rundt 30-50 eller så før lagene begynner å produsere like mye hver dag....

Endret av N_R
Lenke til kommentar

Hvor mye average score vi får avhenger av hvilke work units vi får. Har fått mange små i det siste som gir gjennomsnittlig litt lavere 24H average. Er sikkert mange som er reist på ferie nå og kommer tilbake i august så det tar seg sikkert opp igjen.

Drar vel selv på ferie i slutten av neste uke og produserer antageligvis ikke så mye i den perioden.

 

Skal ikke klage på 38000 i score, er ikke mere enn litt over en uke siden hvor vi ikke hadde mere en 18-20000.

 

Så keep up the good work :w00t:

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Satt opp en ny maskin til å folde i går kveld, en P3-700 MHz. og som vanlig fikk jeg en 400 frames sak; 8% på 12 timer :hmm: . skulle bli drøyt 6 døgn.

Må vist få tak i flere maskiner for få å få litt spredning i leveringa :mrgreen:

 

Edit: Gratulerer sozo med over 20.000 poeng.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar

Er det noe man kan gjøre for å slippe disse 400 frame greiene? tar år og dag før dem er ferdige. Idag ble en 400 frame ferdig hos meg, men den vil ikke sende seg :S

[21:17:16] Preparing to commence simulation

[21:17:16] - Ensuring status. Please wait.

[21:17:16] - Couldn't send HTTP request to server

[21:17:16] + Could not connect to Work Server (results)

[21:17:16] (171.64.122.120:80)

[21:17:16] - Error: Could not transmit unit 04 (completed July 17). Keeping unit in queue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...